Vi skal på hyttetur med et vennepar, skikkelig påskefjellet! og så er det litt familiefeiring med påskelam
... og så lan det jo hende vi sprekker nyheten for familien!
Høres koselig ut
Og høres ut som en fin anledning til å dele gode nyheter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skal på hyttetur med et vennepar, skikkelig påskefjellet! og så er det litt familiefeiring med påskelam
... og så lan det jo hende vi sprekker nyheten for familien!
Vi skulle egentlig på hytta til svigers, men blir mye folk å styr. Så vi blir hjemme har fri, så vi skal få til å kose oss
Vi skal på hytta med hele svigerfamilien, men vi skal jo ikke gjøre noe som helst i forhold til de andre pga at jeg fortsatt må holde meg en del i ro..
Jeg skal reise til mamma som er på ferie i Spania.
Da får hun samtidig vite om lille ostepoppen ❤
Tror mesteparten av tiden kommer til å gå på å komme meg igjen etter den første kjøreturen og så forberede meg på den andre. Tror det er fem-seks timer hver veiMen er nok godt å komme seg litt ut av hus uansett om du ikke får gjøre så mye
Tror mesteparten av tiden kommer til å gå på å komme meg igjen etter den første kjøreturen og så forberede meg på den andre. Tror det er fem-seks timer hver vei
Ai, reising som gravid er ikke barebare. Jeg blir ekstrem reisesyk i alle typer fartøy, noen ganger til fots og faktisk...
Ai, reising som gravid er ikke barebare. Jeg blir ekstrem reisesyk i alle typer fartøy, noen ganger til fots og faktisk...
Du er ikke aleine om det. Vært totalt uten symptomer. Men i dag våknet jeg med kraftig hodepine og kvalme. Usikker på om kvalmen kom pga hodepinen eller ikke.Her får vi besøk av min familie <3 gleder meg vanvittig! Skal bli godt å klemme litt på mamma igjen. Håper og formen min er bedre da, for fikk kvalmen nå i uke 10..
Du er ikke aleine om det. Vært totalt uten symptomer. Men i dag våknet jeg med kraftig hodepine og kvalme. Usikker på om kvalmen kom pga hodepinen eller ikke.
Krysser fingrene for at det går over fort!
Hufffff det hørtes ikke bra ut. Håper det går veldig fort over!!Jeg har til nå egentlig bare hatt ekstremt trøtthet, men ikke hatt andre plager. Men nå har jeg problemer med å få i meg mat, og brekker meg mye på jobb. Så håper denne perioden her bare er på snarvisitt