Påskeferie

Vi skal på hyttetur med et vennepar, skikkelig påskefjellet! :) og så er det litt familiefeiring med påskelam :) :)
... og så lan det jo hende vi sprekker nyheten for familien!

Høres koselig ut :-)
Og høres ut som en fin anledning til å dele gode nyheter :-)

Vi skulle egentlig på hytta til svigers, men blir mye folk å styr. Så vi blir hjemme :p har fri, så vi skal få til å kose oss :smiley-bounce022

Deilig å bare være hjemme å ha fri :-)
Høres koseligere ut enn mye folk og styr :-)

Vi skal på hytta med hele svigerfamilien, men vi skal jo ikke gjøre noe som helst i forhold til de andre pga at jeg fortsatt må holde meg en del i ro.. :wacky:

Men er nok godt å komme seg litt ut av hus uansett om du ikke får gjøre så mye :-)

Jeg skal reise til mamma som er på ferie i Spania.
Da får hun samtidig vite om lille ostepoppen ❤

Så koselig ❤️ og blir nok deilig å komme seg ned i varmen :-) har så lyst på en sydenferie snart :-)

Men er nok godt å komme seg litt ut av hus uansett om du ikke får gjøre så mye :)
Tror mesteparten av tiden kommer til å gå på å komme meg igjen etter den første kjøreturen og så forberede meg på den andre. Tror det er fem-seks timer hver vei :hilarious:

Tror mesteparten av tiden kommer til å gå på å komme meg igjen etter den første kjøreturen og så forberede meg på den andre. Tror det er fem-seks timer hver vei :hilarious:

Oi, det var en del kjøring ja, takler også det dårlig og lurer på hvor mye glede jeg egentlig får på den Danmarksturen :-P

Ai, reising som gravid er ikke barebare. Jeg blir ekstrem reisesyk i alle typer fartøy, noen ganger til fots og faktisk...

Skal på hytta for å lære av mamma hvordan lammelår lages best (hennes måte er best har samboer og jeg funnet ut av etter å ha smakt hennes, min søsters og min brors lår):happy:
Ellers se dum ut tenker jeg siden samboer skal jobbe:(

Ai, reising som gravid er ikke barebare. Jeg blir ekstrem reisesyk i alle typer fartøy, noen ganger til fots og faktisk...

Jeg kaster opp bare jeg ser båter ligge til kai... Men ikke nå når jeg er gravid, av en eller annen grunn... Kan til og med se på barna når de husker (desser) når jeg er på jobb i barnehagen.

Blir en rolig påska da formen er veldig dårlig men det blir alltids en påsketur eller to☺

Jobbing så lenge formen tillater det:)

Her får vi besøk av min familie <3 gleder meg vanvittig! Skal bli godt å klemme litt på mamma igjen. Håper og formen min er bedre da, for fikk kvalmen nå i uke 10..

Det ser ut som det blir hyttetur på fjellet med søsteren min sin familie, vår familie og mamma å pappa :Heartred

Her får vi besøk av min familie <3 gleder meg vanvittig! Skal bli godt å klemme litt på mamma igjen. Håper og formen min er bedre da, for fikk kvalmen nå i uke 10..
Du er ikke aleine om det. Vært totalt uten symptomer. Men i dag våknet jeg med kraftig hodepine og kvalme. Usikker på om kvalmen kom pga hodepinen eller ikke.
Krysser fingrene for at det går over fort!

Du er ikke aleine om det. Vært totalt uten symptomer. Men i dag våknet jeg med kraftig hodepine og kvalme. Usikker på om kvalmen kom pga hodepinen eller ikke.
Krysser fingrene for at det går over fort!

Jeg har til nå egentlig bare hatt ekstremt trøtthet, men ikke hatt andre plager. Men nå har jeg problemer med å få i meg mat, og brekker meg mye på jobb. Så håper denne perioden her bare er på snarvisitt :wtf:

Jeg har til nå egentlig bare hatt ekstremt trøtthet, men ikke hatt andre plager. Men nå har jeg problemer med å få i meg mat, og brekker meg mye på jobb. Så håper denne perioden her bare er på snarvisitt :wtf:
Hufffff det hørtes ikke bra ut. Håper det går veldig fort over!!
Kjenner at jeg er meget bortskjemt i forhold tol mange andre.
Men jeg føler virkelig med dere!!
God bedring ❤

Back
Topp