Påskeferie

Sanndy

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
FebbisBebbis2021 ❄️
Nå nærmer påsken seg :)

Noen som har noen planer for ferien?
 
Her blir det Danmarkstur for å finne brudekjole til tvillingen min som gifter seg til sommeren :)

Meg, hun og mamma som reiser:) blir kjempekoselig:)

Tvillingsøsteren min er også gravid og har termin 8 uker før meg, så håper vi finner noen fine brudekjoler for gravide :)
 
Planen her er egentlig å dra på hytta til svigers med hele svigerfamilien + litt flere :hilarious: Men jeg tviler vel på at formen tillater det for min del, så ender vel opp med å ligge på sofaen hele påska mens mannen og lillefrøkna koser seg på hytta :sad010
 
Jeg skal reise til mamma som er på ferie i Spania.
Da får hun samtidig vite om lille ostepoppen ❤
 
Hektisk på jobb før påske, så godt mulig vi bare blir hjemme og tar det med ro.
 
Har noen dager fri, så da reiser jeg hjem. Med en nyhet å fortelle familie og venner :happy093
 
Mannen har også fri hele påsken, så da har vi i allefall over en uke fri sammen :) Blir vel noen dager hjemme og noen dager på hytta hos svigers, vi får se litt an hva vi vil og orker :)
 
Jeg tror jeg må jobbe litt i påsken. Er vikar i en barnehage. Men planen er å dra på hyttetur med mine foreldre dersom det er snø. Må kjøre scooter i ca 20 min for å komme opp på fjellet.
Blir nok å røpe hemmeligheten da, tenker jeg. Ettersom vin-testen kommer til å bli utført med en gang jeg kommer opp. :joyful:
Jenta vår på 5 har fått en fin genser der det står at hun skal bli storesøster. Hun skal få ha den på. :Heartbigred
 
Jeg skal på fjellet og bo i hytte sammen med mann og sønn. Gå på ski, spise kvikklunsj og appelsin, lete etter påskeegg, spille brettspill på kvelden (uten vin til denne gangen!), klassisk norsk påske.
 
Vi skal på hytta! :) må se det litt an da selvsagt, ikke særlig gøy å ta med en baby dersom temperaturene er veldig lave :)
 
Vi skal på hytta med hele svigerfamilien, men vi skal jo ikke gjøre noe som helst i forhold til de andre pga at jeg fortsatt må holde meg en del i ro.. :wacky:
 
Jeg må mest sannsynlig jobbe mandag, tirsdag og halve onsdag. Men vi skal på hytta helga før påske, og samboer og frøkna blir der de dagene jeg jobber. Så henter de meg og så er vi resten av påsken sammen på hytta :)
 
Vi skulle egentlig på hytta til svigers, men blir mye folk å styr. Så vi blir hjemme :p har fri, så vi skal få til å kose oss :smiley-bounce022
 
Vi skal på hyttetur med et vennepar, skikkelig påskefjellet! :) og så er det litt familiefeiring med påskelam :) :)
... og så lan det jo hende vi sprekker nyheten for familien!
 
Skal gjøre klassiske påskekrim, lese/se/høre på krim, appelsiner, påskenøtter, marsipan, litt soling, alt det der.
Litt på hytta og litt hjemme. Innimellom litt vårsjauing, raking og diverse forefallende praktisk.
Elsker påsken!
 
Blir lite med fri for meg da jeg er frilanser og jobber 24/7, men ungane har fri og det betyr 0 stress for å komme oss opp og ut om morgenen og det skal bli herlig :p her er morgenene et realt kaos med stor K til vanlig!
 
Back
Topp