Påskeferie eller hjemmepåske?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Vi har tidenes mest travle påske foran oss :p Vi skal ha noen dager her i Bergen slik at jeg får møtt venninner som kommer hjem i påsken, så kjører vi til østlandet for å treffe mannens familie, sammen med dem reiser vi tre dager til Tyskland som 60årsfeiring av svigerfar, på vei tilbake over fjellet stopper vi innom hytten til mamma og pappa i Hemsedal i noen dager, og får med oss 50årsdagen til mamma på påskeaften.

Phu! Blir sliten bare av å tenke på påsken :p Blir mye fram og tilbake!

Jobbepåske også flytter vi inn i det nye huset :)

Her skal vi være hjemme. Svigermor og tanten til min kjære kommer på besøk å skal ligge over.

hjemme påske. mannen skal jobbe så blir vell påske middag hos foreldrene mine & besøk av svigers.

Vi skal være hjemme. I påska kommer det ekstremt mye hyttefolk til den ellers stille og rolige fjellbygda vår. Skal til legen og snakke om videre sykemelding på mandag så jeg er litt avhengig av en avklaring der før jeg planlegger noe. Ingen videre sykemelding betyr masse jobb mens sykemelding betyr at jeg nok reiser på hytta hvor mine foreldre og søster er. Samboeren må jobbe hver dag uansett.

Hjemme, jobb hver dag kommer godt med økonomisk i en student-hverdag. :-D
Håper gubben tar noen dager på hytten med jentungen.

Vi reiser til Svalbard neste fredag og skal være der 5 dager. Gleder meg til scooter, hundespann og spennende grotter! Når vi lander på Gardermoen på onsdag bærer det rett på hytta til mamma og pappa på Rena. Så først litt action på Svalbard og så familiehygge og skiturer på fjellet for oss :) God påskeferie til dere alle sammen :)

Vi reiser bort hele påska :)

Her blir det fjellet i påsken. Blir ikke ski på meg pga. bekkenet. Men skal ta med meg strikketøyet å kose meg med babystrikk ☺

To hytteturer med litt 'hjemmetid' i mellom for oss. Først min familie sin hytte, også hans families setervoll/hytte siste helga! Blir godt med tid sammen siden vi har hvert vårt vikariat 2 timer fra hverandre... :-)

Her blir det hjemme-påske med opparbeidelse i hagen :) Håper på sol og varme, skikkelig vår-vær :) :D kanskje blir det en bitte liten tur på camping-vogna også :)

Her blir det jobbepåske. Begynner i ny jobb nå på torsdag, og har bare fri en rød dag i påsken og resten jobber jeg. Men det er gode penger :happy119

Back
Topp