Påskeferie eller hjemmepåske?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Stine

Guest
Her blir det hjemmepåske. Vi skal pusse opp huset vi akkurat har kjøpt, s alle fridager blir brukt i "nyhuset" =)
Hva med dere?

Blir mulig litt hjemmepåske og litt bortepåske :p sender vekk samboer og barn i noen dager og følger kanskje etter :)

Skal noen dager bort, men syns det er godt å få noen fri dager hjemme før hverdagen starter igjen :-)

Vi drar til utlandet en tur :) Siste gang på en stund at det bare er oss to å tenke på!

Det høres bra ut! Hvor skal dere? :) jeg vil ha sydenferie, men må bruke pengene på annet fremover :p
Berlin :) Fikk turen ganske billig heldigvis, så da går det ikke for hardt utover sparepengene ;) Hadde vært deilig med syden også da... Men får satse på sol og nordeuropeisk vår!

Skulle egentlig til Tenerife, men det utgikk pga formen min. Vi er alle hjemme i ei og ei halv uke, så blir nok noen dagsturer til venner og familie:)

Berlin :) Fikk turen ganske billig heldigvis, så da går det ikke for hardt utover sparepengene ;) Hadde vært deilig med syden også da... Men får satse på sol og nordeuropeisk vår!
Det blir nok veldig bra :) vi tenker oss en tur til London før fødselen, men da uten kommende storesøster.. Litt alenetid før nr 2 kommer :)

1,5 åringen og jeg fikk tur av mommo og effa, så vi vender nesene mot spania om en uke, ned til dem og mommomoen <3

Vi drar på påskeferie neste fredag :)
Vi skal være på fjellet første del (hytta til fam. til sambo) og siste del på kysten hos foreldrene mine sin hytte :)

Blir hjemme i påsken, min lillesøster kommer å bli i hele påsken :) så det blir koselig både for oss og barna :) mulig det blir en dag med utflukt :)

Vi drar på sjørøver påske med overnatting i abra havn i kristiansand.

De siste to årene har vi reist til Lanzarote i påsken, fordi svigermor har et fast sted hun har pleid å reise til 3-4 ganger i året. I år fant hun ut at hun skulle strekke ut juleturen helt til mars og kommer hjem imorgen, så da drar ikke vi nedover. Får også besøk av søsteren min med datter på nesten 2, så blir stas for frøkna vår på 3,5 å få leke med kusina si en ukes tid :)

Her blir det en kombinasjon med fjellet og jobb :)

Vi skal en helg til Bergen først. Når vi kommer hjem tror jeg at jeg skal sende mannen og ungene på hytta, så de får gått litt på ski. Bekkenet mitt tåler ikke skigåing, og hytta ligger et stykke vekk fra veien, så jeg får nok litt hjemme-alene-påske i år. Får prøve å ikke skremme meg selv alt for mye med påskekrimmen. :P

Back
Topp