Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

de vet jo så klart at det er meg men det er jo en av årets koseligste tradisjon. Da vi introduserte tradisjonen for mine bonus barn på 15 og 23 hadde haller ikke de noe imot den 
Det hørtes gøy utHer så har vi sånne rimelig små plast egg som vi fyller med bittelitt godis i hver, også gjemmer vi det rundt omkring i huset. Da løper han rundt med en liten kurv og koser seg
Han koser seg veldig når han leter etter deDet hørtes gøy ut![]()

Haha, herligHan koser seg veldig når han leter etter dei fjor så syns han det var så morsomt at han gjemte de selv, etter han var ferdig med å spise godisen. Så ble han «sjokkert» hver gang han fant de på nytt, til tross for at han hadde gjemt de selv
![]()
Hvor har dere kjøpt de hen?Han koser seg veldig når han leter etter dei fjor så syns han det var så morsomt at han gjemte de selv, etter han var ferdig med å spise godisen. Så ble han «sjokkert» hver gang han fant de på nytt, til tross for at han hadde gjemt de selv
![]()
Vi bor i Uk og her selges de overaltHvor har dere kjøpt de hen?
litt usikker på om man får tak i noe sånt i Norge. Kanskje europris eller lignende butikker har noe sånt?Tralalala. Bestilte fra Ali nå. Betalte litt ekstra for å sende. Så skal være her i løpet av 15-20 dager.Vi bor i Uk og her selges de overaltlitt usikker på om man får tak i noe sånt i Norge. Kanskje europris eller lignende butikker har noe sånt?
Sykt klar for påskejakt nå. Har hatt det hvert år. Men gøyere med disse små ekstra eggene. 
Jeg er vokst opp med den tradisjonen. Og brakte den videre da jeg møtte mannen. Vi startet å gjemme og lete etter påskeegg lenge før vi fikk barnKjøper de største påskeeggene jeg finner å fyller de til randen av godis. Så kommer påskeharen med skattekort og de må på leting etter det
Mine er 11 og 13, og dette er fremdeles årets snakkis! Da vi flyttet var de bekymret for at påskeharen ikke hadde fått det med segde vet jo så klart at det er meg men det er jo en av årets koseligste tradisjon. Da vi introduserte tradisjonen for mine bonus barn på 15 og 23 hadde haller ikke de noe imot den
![]()