Påskeegg

Det blir snop og en leke. Han er tre.

Kjøper de største påskeeggene jeg finner å fyller de til randen av godis. Så kommer påskeharen med skattekort og de må på leting etter det :happy:
Mine er 11 og 13, og dette er fremdeles årets snakkis! Da vi flyttet var de bekymret for at påskeharen ikke hadde fått det med seg:hilarious: de vet jo så klart at det er meg men det er jo en av årets koseligste tradisjon. Da vi introduserte tradisjonen for mine bonus barn på 15 og 23 hadde haller ikke de noe imot den :hilarious:

Masse godteri og gjerne noe aktiviteter. Glitterlim til jentungen, fargestifter til guttene og kanskje ett blad. De har fått slim. Såpebobler. Bamser.

Godteri og liten Pringles. Et blad hver og et spill til felles :)

Her så har vi sånne rimelig små plast egg som vi fyller med bittelitt godis i hver, også gjemmer vi det rundt omkring i huset. Da løper han rundt med en liten kurv og koser seg

8493B302-3850-4688-87FC-0D6A22FDC970.jpeg Sånne bruker vi :) han er 3,5. gjort det i et par år og han syns det er kjempe stas å løpe rundt for å finne de

Det hørtes gøy ut :D
Han koser seg veldig når han leter etter de :D i fjor så syns han det var så morsomt at han gjemte de selv, etter han var ferdig med å spise godisen. Så ble han «sjokkert» hver gang han fant de på nytt, til tross for at han hadde gjemt de selv :hilarious::hilarious:

Han koser seg veldig når han leter etter de :D i fjor så syns han det var så morsomt at han gjemte de selv, etter han var ferdig med å spise godisen. Så ble han «sjokkert» hver gang han fant de på nytt, til tross for at han hadde gjemt de selv :hilarious::hilarious:
Haha, herlig :D

Hvor har dere kjøpt de hen?

Vi gjemmer eggene ute forresten :) Med mindre været vil ødelegge dem, men det har ikke skjedd enda :)

Vi bor i Uk og her selges de overalt :hilarious: litt usikker på om man får tak i noe sånt i Norge. Kanskje europris eller lignende butikker har noe sånt?
Tralalala. Bestilte fra Ali nå. Betalte litt ekstra for å sende. Så skal være her i løpet av 15-20 dager. :wav Sykt klar for påskejakt nå. Har hatt det hvert år. Men gøyere med disse små ekstra eggene. :wav

Kjøper de største påskeeggene jeg finner å fyller de til randen av godis. Så kommer påskeharen med skattekort og de må på leting etter det :happy:
Mine er 11 og 13, og dette er fremdeles årets snakkis! Da vi flyttet var de bekymret for at påskeharen ikke hadde fått det med seg:hilarious: de vet jo så klart at det er meg men det er jo en av årets koseligste tradisjon. Da vi introduserte tradisjonen for mine bonus barn på 15 og 23 hadde haller ikke de noe imot den :hilarious:
Jeg er vokst opp med den tradisjonen. Og brakte den videre da jeg møtte mannen. Vi startet å gjemme og lete etter påskeegg lenge før vi fikk barn :hilarious:

Har som regel putta både godteri og litt andre ting oppi. Unga får flere påskeegg, men treåringen får ikke alt. Vi «hjelper» han litt bak ryggen hans:P

Vi kjøper ikke fordi alle andre gjør det. Svigers kjøper altid godteri og flax lodd. Hender de også kjøper klær og putter oppi. Mamma kjøpte godteri til de i fjor. Min mororm og morfar pleier å kjøpe pose til de på europris, men pga korona og at de holder seg inne så aner jeg ikke om vi får av dem i år. Min morfar skal være fullvaksinert på fredag. Vi har fortsatt igjen godteri fra i fjor så gjør ikke noe om det blir litt mindre. Barna våre liker godteri men vil heller leke enn å spise.

Back
Topp