Påskeegg

Ikke i bruk lenger

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Januar 2017
❤ Aprilbarna19 ❤
Påsken nærmer seg og siden alt må bestilles på nett her jeg bor liker jeg å være tidlig ute.

Hva putter dere i påskeegget i år? Hvor gamle er ungene?

Godteri, og en påskepynt. Fast rutine. Ungene er 5, 10 og 12

Eggene brukes omigjen fra år til år (noe som likevel ikke hindrer at vi har sikkert nærmere 20 påskeegg, de kommer i hus alle veier)

Godteri, og en påskepynt. Fast rutine. Ungene er 5, 10 og 12

Eggene brukes omigjen fra år til år (noe som likevel ikke hindrer at vi har sikkert nærmere 20 påskeegg, de kommer i hus alle veier)
Hvordan påskepynter får de?

Takk for tips! Europris er jo "matbutikk" :pTror jeg må ta meg en tur dit og kjøpe inn påskepynt

Jeg var innom der for å kjøpe lørdagsgidt (smågodt) egentlig, men det ble med påskepunt til tre påskeegg og noe påske-godteri også, alt i en bortgjemt pose i en måneds tid enda.

Klapp på skuldra til meg selv for å ha vært tidlig ute, de siste årene har jeg kommet på dette såpnn i siste liten og da er det ofte litt utplukket for ting og tang.

Jeg var innom der for å kjøpe lørdagsgidt (smågodt) egentlig, men det ble med påskepunt til tre påskeegg og noe påske-godteri også, alt i en bortgjemt pose i en måneds tid enda.

Klapp på skuldra til meg selv for å ha vært tidlig ute, de siste årene har jeg kommet på dette såpnn i siste liten og da er det ofte litt utplukket for ting og tang.
Ja, det lønner segåvøre tidlig ute. Bra innsats av deg! Minner meg på at jeg tror vi trenger nye påskeegg også. Etter at ungene brukte eggene som sko(!) i to uker etter sist påske lot jeg de vi hadde gå i papirbosset :hilarious:

Har en på 1,5 som får et lite påskeegg, rommer sikkert 2 dl eller noe slikt. Oppi der er det bare sjokoladecheerios som er det beste han vet :) Han kunne saget av seg armen omtrent for å få sjokoladecheerios så han kommer til å bli glad :hilarious:

En liten hånd godteri i påskeeggene her, og barna har vært fornøyd med det . Men én påskepynt i tillegg var et veldig godt tips!

Har en på 1,5 som får et lite påskeegg, rommer sikkert 2 dl eller noe slikt. Oppi der er det bare sjokoladecheerios som er det beste han vet :) Han kunne saget av seg armen omtrent for å få sjokoladecheerios så han kommer til å bli glad :hilarious:
:hilarious: Genialt! Han kommer nok til å bli overlykkelig.

Godteri av noe slag, og eventuelt fruktstang, smoothie eller noe annet sånt de liker. De er 5 og 8

Her får barna hvert sitt så deler vi på det hele familien. Har bestilt via barnehagen i år. Så håper de smaker godt. De selger til en god sak for et prosjekt de støtter

Jeg pleier å ha i små aktivitetsleker eller spill, blad, frukt, brus og godteri.

Back
Topp