Påsken nærmer seg og siden alt må bestilles på nett her jeg bor liker jeg å være tidlig ute.
Hva putter dere i påskeegget i år? Hvor gamle er ungene?
Hva putter dere i påskeegget i år? Hvor gamle er ungene?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klistremerker vil være populært her! Takk for tipset. Godteri også, men bare det blir et enormt sukkerkick for hun på straks toLitt godteri, tørket frukt, og en lite leke eller fargestifter, klistremerker kanskje3 og 5 år.

Hvordan påskepynter får de?Godteri, og en påskepynt. Fast rutine. Ungene er 5, 10 og 12
Eggene brukes omigjen fra år til år (noe som likevel ikke hindrer at vi har sikkert nærmere 20 påskeegg, de kommer i hus alle veier)
Somregel en liten kylling av et slag, de pynter rommet sitt med pynten de har samlet opp.Hvordan påskepynter får de?
Kan tenke meg det er populært!Godteri. Til lokket knapt er å få på.![]()
Takk for tips! Europris er jo "matbutikk"Somregel en liten kylling av et slag, de pynter rommet sitt med pynten de har samlet opp.
I år kjøpte jeg noen på europris
Takk for tips! Europris er jo "matbutikk"Tror jeg må ta meg en tur dit og kjøpe inn påskepynt
Ja, det lønner segåvøre tidlig ute. Bra innsats av deg! Minner meg på at jeg tror vi trenger nye påskeegg også. Etter at ungene brukte eggene som sko(!) i to uker etter sist påske lot jeg de vi hadde gå i papirbossetJeg var innom der for å kjøpe lørdagsgidt (smågodt) egentlig, men det ble med påskepunt til tre påskeegg og noe påske-godteri også, alt i en bortgjemt pose i en måneds tid enda.
Klapp på skuldra til meg selv for å ha vært tidlig ute, de siste årene har jeg kommet på dette såpnn i siste liten og da er det ofte litt utplukket for ting og tang.

Har en på 1,5 som får et lite påskeegg, rommer sikkert 2 dl eller noe slikt. Oppi der er det bare sjokoladecheerios som er det beste han vetHan kunne saget av seg armen omtrent for å få sjokoladecheerios så han kommer til å bli glad
![]()
Genialt! Han kommer nok til å bli overlykkelig.