Påskeegg

• Trådstarter Trådstarter My heart
  • Opprettet Opprettet
M

My heart

Guest
I dag har jeg handlet smågodt og div til påskeegg. Barna har slike store egg, så legger en soloboks i også.
Vi har laget skattekart, så de må ut å løse oppgavene og lete.
Eggene kommer til å ligge ca 100 meter fra huset.

Dette har vi gjort siden barna var 3 år ca. Men kartet har blitt litt mer avansert med åra.

De har gledet seg veldig. Minsten har til og med skrevet om påskeeggjakt i en oppgave på skolen. Det var veldig kjekt å lese at denne tradisjonen vi har laget betyr så mye for de ❤️

I dag har jeg handlet smågodt og div til påskeegg. Barna har slike store egg, så legger en soloboks i også.
Vi har laget skattekart, så de må ut å løse oppgavene og lete.
Eggene kommer til å ligge ca 100 meter fra huset.

Dette har vi gjort siden barna var 3 år ca. Men kartet har blitt litt mer avansert med åra.

De har gledet seg veldig. Minsten har til og med skrevet om påskeeggjakt i en oppgave på skolen. Det var veldig kjekt å lese at denne tradisjonen vi har laget betyr så mye for de ❤️

Så koselig! Snuppa vår er litt liten enda, men gleder meg til å starte egne tradisjoner med henne :)

Artig! Her legger påskeharen eggene i en kurv på trappa, og hvis vi skynder oss til vinduet, så kan det hende vi får et lite glimt av rompa hans der han hopper avgårde over jordet. Et år så vi faktisk en hare, da kan dere tro at påskeharetroen fikk en skikkelig oppkvikker.

Back
Topp