Påske

Hope90

Pergo baby??
VIP
Litt tidlig kanskje :p men påsken er min absolutt favoritt høytid og i år gleder jeg meg sånn til vi kommer til påsketiden :)

Flere enn meg?

Jeg gleder meg ekstra til påske i år fordi jeg har termin på langfredag. :P Men ja, påsken er veldig koselig. :)

Jeg gleder meg vel ikke så mye til påska men det blir nok greit, jeg skal jobbe påskehelgen så er ikke så mye igjen for min del :)

Jeg elsker påske :D

Jeg gleder meg vel ikke så mye til påska men det blir nok greit, jeg skal jobbe påskehelgen så er ikke så mye igjen for min del :)
SKal selv jobbe påskehelgen :) men for min del er det greit når det er 133% overtid :)

SKal selv jobbe påskehelgen :) men for min del er det greit når det er 133% overtid :)

Joda greie penger å få med seg og jeg jobber meg hyggelige mennesker den helgen så det blir nok bra :) men det blir ikke så mye påskekos når man jobber fra 15-23 liksom :P

Joda greie penger å få med seg og jeg jobber meg hyggelige mennesker den helgen så det blir nok bra :) men det blir ikke så mye påskekos når man jobber fra 15-23 liksom :P
Nei det.gjør det ikke:P jobber samme tiden selv men blir vel påskekos på jobben tenker jeg:)

Ja, veldig. Vi skal på hyttetur fra fredagen før påske, og frem til askeonsdag. Så jobber jeg alle de røde dagene etter det :)

Det vil nok bli vondt, jeg kan desverre ikke pynte på den sannheten der :p men du glemmer det med engang du holder den lille skatten :)

Ja, jeg var igrunn heldig med første. Var vondt, men ganske overkommelig. ;) Ja, en glemmer jo smertene etterpå. :)

Ja, jeg var igrunn heldig med første. Var vondt, men ganske overkommelig. ;) Ja, en glemmer jo smertene etterpå. :)
De gjør man helt klart :) for jeg gleder meg til neste fødsel allerede enda jeg ikke er gravid ennå:P haha

Syns det er vanskelig å feire det eksakte budskapet, litt grotesk og sånn med død og elendighet men vi har ivertfall påskeeggjakt da :p

Back
Topp