Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
åå så koseligJeg gleder meg ekstra til påske i år fordi jeg har termin på langfredag.Men ja, påsken er veldig koselig.
![]()
SKal selv jobbe påskehelgenJeg gleder meg vel ikke så mye til påska men det blir nok greit, jeg skal jobbe påskehelgen så er ikke så mye igjen for min del![]()
SKal selv jobbe påskehelgenmen for min del er det greit når det er 133% overtid
![]()
åå så koseligDa ønsker jeg deg en strålende påske
![]()
Det vil nok bli vondt, jeg kan desverre ikke pynte på den sannheten derTakk for det.Håper den ikke blir for smertefull.
![]()
Nei det.gjør det ikkeJoda greie penger å få med seg og jeg jobber meg hyggelige mennesker den helgen så det blir nok bramen det blir ikke så mye påskekos når man jobber fra 15-23 liksom
![]()
Nei det.gjør det ikkejobber samme tiden selv men blir vel påskekos på jobben tenker jeg
![]()
Det vil nok bli vondt, jeg kan desverre ikke pynte på den sannheten dermen du glemmer det med engang du holder den lille skatten
![]()
De gjør man helt klartJa, jeg var igrunn heldig med første. Var vondt, men ganske overkommelig.Ja, en glemmer jo smertene etterpå.
![]()
De gjør man helt klartfor jeg gleder meg til neste fødsel allerede enda jeg ikke er gravid ennå
haha
Tusen takkHehe.Håper det klaffer for deg snart!
![]()