Påska

Enten hjemme, en tur hos familie på Sørlandet eller føden.

Vi blir nok hjemme, bor på fjellet så pappa bruker å komme på dagstur, mamma pleier å stikke innom og bror og svigerinne :) så blir det noen ski turer på storesøster og mannen tenker jeg mens jeg er hjemme å koser meg med lillebror :)

Vi blir nok hjemme :) Skal reise fra Bergen til Trondheim i konfirmasjon 4. mai, bare 2 uker etter påske, så det holder nok for vår del.

Vi har planer om å komme oss til svigers i sverige, men må vel se ann formen til både meg og den lille... Er det noen her som har kjørt langt med baby på 4-6 uker? Lengste strekket for oss er 6 timer (totalt 13-14 timer)...Må jo ha masse pauser i såfall og muligens overnatting...

Vi skal være hjemme og jeg skal restituere meg etter fødsel. Det er mer en nok med det besøket som kommer noen timer på dagen, noen av dagene i påska sikkert. Elsker å være hjemme og slappe av. Jeg gruer meg til alt besøket, jeg håper det ikke blir for mye etter fødsel. Blir det for voldsomt besøk så bruker jeg amminga som grunn til å trekke meg litt tilbake.

Er det noen her som har kjørt langt med baby på 4-6 uker? Lengste strekket for oss er 6 timer (totalt 13-14 timer)...Må jo ha masse pauser i såfall og muligens overnatting...
Vi var på "langtur" da Oliver var ni uker, kjørte fra Fredrikstad til Aabenraa i Danmark, tre mil fra Tysklandsgrensa. Men vi tok ferge fra Gøteborg til Frederikshavn, så da fikk vi en lang pause fra bilen. Og så tok vi hyppige pauser. Vanligvis ville vi brukt drøyt 2t til gøteborg, ventetid 1t, ferge drøyt 3t og drøyt 3t videre til vi var fremme. Blir lenge i bilstol for de helt små. Jeg ville nok gått for overnatting i deres tilfelle :)

Vi har tenkt oss til svigers. De bor 3,5 time herfra. Veldig avslappende å være der:) Så kan sambo få gått litt på ski hvis han vil, og mini får møte oldemor.

Vi har planer om å komme oss til svigers i sverige, men må vel se ann formen til både meg og den lille... Er det noen her som har kjørt langt med baby på 4-6 uker? Lengste strekket for oss er 6 timer (totalt 13-14 timer)...Må jo ha masse pauser i såfall og muligens overnatting...
Jeg har ikke gjort det før, men jeg ville overnatta. Ikke bare for babyen sin del, men for din del også. Det er slitsomt å kjøre så langt, og det er jo ikke så lenge etter fødselen.

Back
Topp