Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi var på "langtur" da Oliver var ni uker, kjørte fra Fredrikstad til Aabenraa i Danmark, tre mil fra Tysklandsgrensa. Men vi tok ferge fra Gøteborg til Frederikshavn, så da fikk vi en lang pause fra bilen. Og så tok vi hyppige pauser. Vanligvis ville vi brukt drøyt 2t til gøteborg, ventetid 1t, ferge drøyt 3t og drøyt 3t videre til vi var fremme. Blir lenge i bilstol for de helt små. Jeg ville nok gått for overnatting i deres tilfelleEr det noen her som har kjørt langt med baby på 4-6 uker? Lengste strekket for oss er 6 timer (totalt 13-14 timer)...Må jo ha masse pauser i såfall og muligens overnatting...
Jeg har ikke gjort det før, men jeg ville overnatta. Ikke bare for babyen sin del, men for din del også. Det er slitsomt å kjøre så langt, og det er jo ikke så lenge etter fødselen.Vi har planer om å komme oss til svigers i sverige, men må vel se ann formen til både meg og den lille... Er det noen her som har kjørt langt med baby på 4-6 uker? Lengste strekket for oss er 6 timer (totalt 13-14 timer)...Må jo ha masse pauser i såfall og muligens overnatting...