På'n igjen

Inga80

Elsker forumet
Nå er jeg 5+2 med nr 5 og kjenner jeg er veldig spent på hvordan dette skal bli. Vi har 4 som er rimelig tette så hverdagen er vel egntlig kaotisk nok, men vi kjente på at vi ikke var helt ferdige allikevel.
I slutten av apriv gikk jeg til fastlegen min og fikk tatt ut spiralen. Ble full klaff med en gang, men så gikk det galt nesten før det begynte. Så ble det faktisk full klaff igjen med en gang, og jeg velger å tenke positivt og tro at dette skal gå bra!
Gleder meg til å fortelle det til ungene, men gruer litt til å fortelle det til resten. Er redd det skal bli reaksjoner på at vi velger å få litt flere barn enn gjennomsnittet. Var faktisk noen som sa rett ut etter at vi fikk nr 4 at nå kan vi ikke få flere for vi skal jo greie å ta oss av dem også! Synes sånne kommentarer er fryktelig unødvendige og tror ikke de forstår at de sårer meg. Har mange ganger tenkt på om folk mener at vi ikke er i stand til å ta oss av ungene våre...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nå er jeg 5+2 med nr 5 og kjenner jeg er veldig spent på hvordan dette skal bli. Vi har 4 som er rimelig tette så hverdagen er vel egntlig kaotisk nok, men vi kjente på at vi ikke var helt ferdige allikevel.
I slutten av apriv gikk jeg til fastlegen min og fikk tatt ut spiralen. Ble full klaff med en gang, men så gikk det galt nesten før det begynte. Så ble det faktisk full klaff igjen med en gang, og jeg velger å tenke positivt og tro at dette skal gå bra!
Gleder meg til å fortelle det til ungene, men gruer litt til å fortelle det til resten. Er redd det skal bli reaksjoner på at vi velger å få litt flere barn enn gjennomsnittet. Var faktisk noen som sa rett ut etter at vi fikk nr 4 at nå kan vi ikke få flere for vi skal jo greie å ta oss av dem også! Synes sånne kommentarer er fryktelig unødvendige og tror ikke de forstår at de sårer meg. Har mange ganger tenkt på om folk mener at vi ikke er i stand til å ta oss av ungene våre...


Sent from my iPhone using BV Forum

Så lenge dere gjør det dere ønsker, mener jeg det ikke spillet noen rolle hva andre mener:) gratulerer!:)


♡02.03.2015♡
 
Gratulere så masse :D jeg er selv med nr 4 og merker noen rynker litt på nesen ja hehe



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gratulerer så mye :) samboeren min har 4 søsken, og han er veldig, veldig fornøgd med det ;)
 
Gratulerer så mye!:) Ikke bry deg om hva andre sier om det, dette er deres valg og deres liv. Vi prøver på nr.4 og jeg ser ikke bort fra at vi kanskje ønsker nr.5 etterhvert(har 3 ganske tette vi også). Flott at noen får flere barn enn gjennomsnittet synes jeg! Blir sikkert uvant i starten tenker jeg, men så får man nye rutiner og babyen "glir" bedre og bedre inn i hverdagens gjøremål og blir en naturlig del av familien. Lykke til med å fortelle og kos deg med graviditeten!
 
Gratulerer. Ikke verst med fem barn, da. :)
 
Gratulerer! :D

Jeg tenker at så lenge det er et bevisst valg fra deres side, barna er ønsket og kjærligheten er stor, så er det bare å kjøre på med det som føles rett for dere! ;)
 
Gratulerer :)
Jeg er selv 1 av 5 søsken og det er kjempe flott, ønsker meg også 5 barn :)
Tror du klarer den jobben fint :)

*jente april 2009*
*gutt juli 2012*
*lille spire mars 2015*
 
Gratulerer :)
Jeg er selv 1 av 5 søsken og det er kjempe flott, ønsker meg også 5 barn :)
Tror du klarer den jobben fint :)

*jente april 2009*
*gutt juli 2012*
*lille spire mars 2015*

Hvis resten av svangerskapet fortsetter slik som dette, tror jeg det holder med denne ene gangen :p


♡02.03.2015♡
 
Gratulerer :)

Venter nr fire jeg og. Gruer med til å fortelle det til folk, folk kan være dømmende...

Er ganske tette de tre vi har og!
 
Gratulerer så masse! Skulle gjerne få fem bar selv, men henger nok litt langt etter :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp