Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå, så koseligTja, ligger jevnt på ca 70kg, og har slurvet veldig lenge med kostholdet nå. Vi har bestemt oss for å prøve på barn nr 3, er per nå 8dpo og hvis mensen kommer, så får jeg sette inn høygiret igjen før en evnt graviditet![]()

TakkÅåå, så koselig
Masse, masse lykke til!![]()

Nr 3?? Så gøy!Tja, ligger jevnt på ca 70kg, og har slurvet veldig lenge med kostholdet nå. Vi har bestemt oss for å prøve på barn nr 3, er per nå 8dpo og hvis mensen kommer, så får jeg sette inn høygiret igjen før en evnt graviditet![]()
Så gøyTja, ligger jevnt på ca 70kg, og har slurvet veldig lenge med kostholdet nå. Vi har bestemt oss for å prøve på barn nr 3, er per nå 8dpo og hvis mensen kommer, så får jeg sette inn høygiret igjen før en evnt graviditet![]()
Jeg er 34, så hvis det skal bli en til, så må det være snartSå gøyHer har vi 3 barn og 3 av 5 familie medlemer vil ha en baby
Men jeg er nok ikke klar for det. Så blir jeg 39 i november så tror ikke det blir en til
Masse lykke til!Kanskje jeg skal tørke støv av denne dagboken også. Vi har fortsatt ikke lykkes med nr 3. Det tok over 1,5år før jeg fikk positiv test og da var det en exu
Så nå sitter jeg med en eggleder mindre og en knust drøm. Men da får jeg ta tak i ting jeg kan ta tak i, for jeg har trøstespist endel i det siste.
Vekt: 73,2 nå i ettermiddag. (04/6-25)
Mål:
Midje 84,5cm
Bryst 99,5cm
Arm 29,5cm
Rumpe 106cm
Jeg gikk opp 8 pakker med smør etter min SA, heldigvis kvittet meg med 4 stk nå
Det er normalt å trøstespise/spise sine egne følelser, så ikke hver for streng med deg selv (don’t beat yourself up, spist er spist!), men bra du tar tak nå for vi kan jo ikke trøstespise i evighet dessverre
Heier på deg! 
TakkMasse lykke til!Jeg gikk opp 8 pakker med smør etter min SA, heldigvis kvittet meg med 4 stk nå
Det er normalt å trøstespise/spise sine egne følelser, så ikke hver for streng med deg selv (don’t best yourself up, spist er spist!), men bra du tar tak nå for vi kan jo ikke trøstespise i evighet dessverre
Heier på deg!
![]()
TakkMasse lykke til. Dette klarer du.
jeg tok nemlig min siste røyk tidligere idag etter å ha kuttet ned over litt tid, og nå er det slutt!