Påmeldingstråd til ny slankekrig

Da får vi bare være tålmodige litt til:) blir veldig godt å komme igang igjen:))
 
Good girl:D her har jeg et mål om helt ny kropp etter denne slankekrigen-runden:D
 
Good girl:D her har jeg et mål om helt ny kropp etter denne slankekrigen-runden:D
Jeg satser på å ihvertfall være godt på vei;-) Skal ned 20 kilo og håper å ta 10 denne krigen:)
 
Still nothing? Er såååååå spent! Og veldig klar til å opprette en skravletråd for laget mitt! Skjer jo ingenting ellers i kveld;-)
 
Still nothing? Er såååååå spent! Og veldig klar til å opprette en skravletråd for laget mitt! Skjer jo ingenting ellers i kveld;-)

Begynner å bli litt utålmodig selv. Ingen livstegn en gang, er jo klar som EN egg. ;):p
 
Begynner å bli litt utålmodig selv. Ingen livstegn en gang, er jo klar som EN egg. ;):p
Haha:) Tok en treningstur i sted mens jeg ventet på lag, men føler ikke bekkenet tåler to turer på en dag;-)
 
Det ryker av telefonen min, så ofte har jeg vært her og sjekka i dag.:p
 
Vi får ha denne tråden som skravletråd mens vi venter :) gjør jo ikke noe å skravle litt på tvers av lagene :)
 
Ja, det er jo ikke mange henmelighetene som deles. :p noen flere som ammer og teller kalorier? Prøver å holde meg på litt over 1500 kalorier. Har jo ammet i åtte mnd. Så det er godt etablert.
 
Ja, det er jo ikke mange henmelighetene som deles. :p noen flere som ammer og teller kalorier? Prøver å holde meg på litt over 1500 kalorier. Har jo ammet i åtte mnd. Så det er godt etablert.
Prøver å få igang ammingen, men ser mørkt ut altså.. Teller ikke kalorier, prøvde det sist jeg skulle ned i vekt og fikk bare skikkelig avsmak.. Fant ut at det funket fint å bare spise sunt og trene hardt:) Unner meg bare sjokolademelk etter trening når jeg er helt skutt og kroppen skjelver og litt godt i helga:)
 
Jeg har og sjekka mange ganger i dag. Men, i motsetning til dere som er flinke, så benytter jeg anledningen til å proppe i meg... For når laga er delt inn er det slutt! Gleder meg til å komme i gang og få litt hjelp med motivasjonen. Er god motivasjon med skravling og at jeg har et lag hvor jeg må være med å trekke lasset. Blir bra dette!
 
Ingen amming her gitt.

Hvordan har dere tenkt å gå fram for å gå ned i vekt?:)
Hard trening og sunn mat.. Pluss at jeg lar bilen stå om jeg har tid til å gå:)
 
Jeg har og sjekka mange ganger i dag. Men, i motsetning til dere som er flinke, så benytter jeg anledningen til å proppe i meg... For når laga er delt inn er det slutt! Gleder meg til å komme i gang og få litt hjelp med motivasjonen. Er god motivasjon med skravling og at jeg har et lag hvor jeg må være med å trekke lasset. Blir bra dette!
Helt klart! Dette blir knall! Her var det alvor fra vekta ble lest av i går:) Men siden det er helg så har jeg spist sjokolade også..
 
Back
Topp