Påmeldingstråd til ny slankekrig

Ingen amming her gitt.

Hvordan har dere tenkt å gå fram for å gå ned i vekt?:)

Jeg fortsetter med Roede-kurs i 4 uker til og kommer til å følge det resten av tiden :) Skal ikke gå flere kurs,for håper jeg klarer det på egenhåd :)

Trener tre dager i uka..
 
Blir trening og kaloribevissthet. ;) Bruker shape-up appen og trener på livegym.no. :D Snart blir det løping ute siden jeg trener til halvmaratin til høsten.
 
Blir trening og kaloribevissthet. ;) Bruker shape-up appen og trener på livegym.no. :D Snart blir det løping ute siden jeg trener til halvmaratin til høsten.
Hadde første turen i dag, jeg.. På asfalt, grus, snø og is;-) Om bekkenet blir bedre skal jeg løpe 5 km i juni:)
 
Er livegym bra?? Har lurt litt på det der..

Er veldig fornøyd! varierte timer og billig. Ingen binding. Liker å trene hjrmme når jeg vil og følelsrn av å melde meg på timer når det passer. Som min søster sa; 50 kr i mnd er to sjokoladeplater som jeg uansett ikke burde spise. :p
 
Her startet jeg med omgangssyken rett før helga, som fortsatt henger i. Så nesten ikke fått i meg noe mat.
Så blir sikkert litt rar vekt på meg den første uka... men men...

Gleder meg til å starte. Håper å få bort 10 kr i løpet av krigen! Denne gangen skal det gå! Lei av å være fanget i min egen kropp!!!
 
Her startet jeg med omgangssyken rett før helga, som fortsatt henger i. Så nesten ikke fått i meg noe mat.
Så blir sikkert litt rar vekt på meg den første uka... men men...

Gleder meg til å starte. Håper å få bort 10 kr i løpet av krigen! Denne gangen skal det gå! Lei av å være fanget i min egen kropp!!!
Ti kr. :p sorry, måtte bare. :p
 
Blir trening og kaloribevissthet. ;) Bruker shape-up appen og trener på livegym.no. :D Snart blir det løping ute siden jeg trener til halvmaratin til høsten.
Aldri hørt om livegym, men det så ganske artig ut:) Lyst til å fortelle litt om hvordan det fungerer?
 
Er veldig fornøyd! varierte timer og billig. Ingen binding. Liker å trene hjrmme når jeg vil og følelsrn av å melde meg på timer når det passer. Som min søster sa; 50 kr i mnd er to sjokoladeplater som jeg uansett ikke burde spise. :p
Godt sagt!
 
Ånei jeg har ikke fått med meg at det er startet ny slankekrig! Har vært bortreist fra før påske så ikke vært så aktiv her. Men lykke til dere så stiller jeg som super duper reserve dersom det er mulig :)
 
Ikke noe problem for meg.
 
Jeg er lagleder på team yellow. Kan alle som er på laget komme innom og presentere deg på skravletråden, og legge en post igjen på veietråden. Så vet vi at alle som har meldt seg på har fått med seg hvilket lag de er på osv.. :D
 
Samme gjelder team RED som jeg er lagleder på :)
 
Jeg er lagleder på team yellow. Kan alle som er på laget komme innom og presentere deg på skravletråden, og legge en post igjen på veietråden. Så vet vi at alle som har meldt seg på har fått med seg hvilket lag de er på osv.. :D
Samme med team blue også :) der er jeg lagleder :)
 
Ånei jeg har ikke fått med meg at det er startet ny slankekrig! Har vært bortreist fra før påske så ikke vært så aktiv her. Men lykke til dere så stiller jeg som super duper reserve dersom det er mulig :)
Du kan bli med på team blue :) du har sikkert ikke fredagens vekt og må derfor veie deg idag eller imorgen og skrive startvekten din i veietråden til team blue eller sende den til meg som er lagleder.
 
Back
Topp