Påmelding til slankekrigen

Gruer meg til å veie i morgen!! Hehe... Ikke veid siden før jula.... Men må jo i morgen hvis jeg skal  være med 
 

wæææ, bra jeg var inne å sjekket altså.
Jeg blir gjerne med:) Hadde egentlig tenkt å begynne neste mandag.. men får prøve i morgen:)
 
jeg er med! Jeg er på ferie, men må bare leite meg fram ei vekt
 
eg er med... kan ikke gå glipp av dette...
 
Hei, skal gifte meg i slutten av april og dette er akkurat hva jeg trenger! Vil gjerne melde meg på!!
 
Gleder meg ! Pm er sendt
 
JEG FÅR IKKE SENDT PM.HÅPER DET ER OK JEG SKRIVER STARTVEKTA HER? 67.3KG
 


MaiSeptAugSkatt skrev:
JEG FÅR IKKE SENDT PM.HÅPER DET ER OK JEG SKRIVER STARTVEKTA HER? 67.3KG


Sendte PM for deg jeg så er du sikker 
 
Til nå har jeg kommet til at 34 stk ønsker å bli med på slankekrigen, og 28 av disse har allerede sent inn startvekt. Dette blir gøy :-)
 


mariusmor skrev:
Til nå har jeg kommet til at 34 stk ønsker å bli med på slankekrigen, og 28 av disse har allerede sent inn startvekt. Dette blir gøy :-)


Wow, det er mange Så bra. Dette blir gøy!
 

Jeg har også sendt PM , håper den er registrert:)
Hvis ikke så er startvekt 80,2 kilo
 


mariusmor skrev:
Du er påmeldt MaiSeptAugskatt!!
ADEKLAGER OM JEG MASER!
IKKE MENGNGA!


MNINOZ: TAKK. DU ER SNILL DU:)SLITER VELDIG MED NETTET.IKKE HATT INTERNET HER SIDEN JULAFTEN PGA DEN ORJÄ ORKANEN SOM HERJA HER. KOMMER MEG PÅ NETT AV OG TIL MED MOBIL. VELDIG KNOTETEP SÅ HÆPA
 
Å, nei! kom jeg for sent nå! Jeg som har sett frem til å komme igang etter jul! Har 10 kilo å bli kvitt :(  før bryllup i August! :)
 
Du kan få være med i wildcard-gruppen (de som blir ukens taper vil også havne der etter hvert). Den som har gått ned mest bland disse får komme inn igjen i krigen i finale ukene. Opprett i såfall en egen tråd som heter "wild card" og legg inn vekt og sånn der. Fint om du veier deg hver mandag du også.
 
Back
Topp