Påmelding til slankekrigen

mari1976

Elsker forumet
Slankekrigen starter i morgen. Dere som ønsker å være med må sende melding til meg med startvekt innen i morgen (mandag 2. januar) kl 20, så deler jeg inn i lag. Gi beskjed dersom dere ønsker å være lagledere. Det vil være åpent for å bli med i wildcardgruppen for eventuelle etterslengere en stund fremover i hvertfall, for de som eventuelt ikke rekker fristen i morgen.

Litt informasjon: Veiedag blir mandager. Hver mandag må alle sende prosentvis vektnedgang evt i tillegg til dagens vekt til sin lagleder innen kl 19. Prosentvis vektnedgang = ukens vektnedgang / vekten for 1 uke siden *100. Laglederne må sende lagets vektnedgang (også i prosent) innen mandag kl 20. Ukens vinner blir annonsert innen kl 21 samme dag.
Den som har minst vektnedgang på det laget som har gått ned minst siste uke, er ute av krigen. Denne kan melde seg inn i wildcard-gruppen og får mulighet til å komme tilbake i finaleukene.
Dersom en person på et lag ikke oppdaterer vekten sin innen fristen, er denne personen automatisk ute og laget havner sist.
Ukens superslanker blir imun uken etter.
 
PS: Husk at dette er noe du binder deg for i 12 uker!!
 
Jeg er med :)
Sender pm i morra ettermiddag!

PS: Skal få en moderator til å slette den topptråden fra meg! 

Eller skal jeg bare gjøre om dato på den??
 
i'm in
 
morgendagens vekt kommer! hehe
 
Ja er med
 
Er med :-)
 
Jeg er med :-) sender pm i morgen
 
Jeg skal i gang med assistert befruktning om noen måneder, så kunne jo vært kjekt å gått ned noen kilo før det hele setter i gang. Åsså er det jo en fin måte å holde seg opptatt med andre tingGreit å ha tankene på noe annet

Så jeg vil gjerne bli med på dette. Sender deg en pm med vekt.
 
Jeg er med! Sender pm med startvekt i morgen!
 
Jeg er med :)
 
Jeg er med.
Jeg har aldri deltatt på dette før, men slenger meg på nå.
Jeg fulgte dere i høst, og da slanket jeg meg samtidig selv.
Etter det har jeg gått opp 2 kg og tenker slankekrigen kan være en fin motivasjon for å gå ned igjen.

Sender pm med vekt i morgen.
 
jeg er med. men kommer til å ha veiedag fREdaG
 
Jeg er med. Dette hjelper på motivasjonen når 10 kg (forhåpentligvis) skal bort innen påske.
 
Jeg er med sender PM etter veiing i morgentidlig
 
Back
Topp