Pålegg?

Italiensk salat[emoji4]

Jeg har faktisk spist en del salami, har ikke tenkt over at jeg burde unngå det[emoji28] Jeg tenkte bare på spekemat som fenalår og sånt. Var ikke så glad i salami sist jeg var gravid, så trengte ikke tenke på det da[emoji1] Merker jeg tenker mye mindre på sånne ting når det er nr 2.

Heilt enig :) jeg trodde det bare var min familie som spiste det :laughing002 beste er visst vi har fersk loff, med hjemmelaget jordbærsyltetøy og majones. Mmmm :happy119
Godt å høre det er flere, det er jo bare innmari godt :woot:

Fiskekaker, gulost, pesto og kyllingfilet, makrell i tomat.. spiste mye leverpostei før, men blir så kvalm nå!

Her går det i
Leverpostei med rødbete og majones evt agurk

Og makrell i tomat med majones pepper og agurk.

Spiser mye Anna å da, men det står på ja lista over mat jeg kan spise

Rista brød med godt smør og frisk bringebærsylte.

Hvilke merker er det? Og hvorfor?
Det er noen få leverposteier som inneholder fiskelever. Fiskelever bør man unngå. Jeg klarte ikke finne lista, mener å huske en av dem het svolværpostei, men det kan være hukommelsen som spiller meg et puss. Om det er fiskelever i leverposteien skal det stå på innholdsfortegnelsen. Årsaken er fremmedstoffer.

Det er noen få leverposteier som inneholder fiskelever. Fiskelever bør man unngå. Jeg klarte ikke finne lista, mener å huske en av dem het svolværpostei, men det kan være hukommelsen som spiller meg et puss. Om det er fiskelever i leverposteien skal det stå på innholdsfortegnelsen. Årsaken er fremmedstoffer.
Åja, det med Svolværpostei kjenner jeg til. Spiser aldri det uansett heldigvis. Takk for svar :-)

Back
Topp