S
SmulteTrulte
Guest
Jepp. Høres ikke godt ut, men d er detJordbærsyltetøy med majones?![]()
Bør prøve
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp. Høres ikke godt ut, men d er detJordbærsyltetøy med majones?![]()
Det er faktisk ikke den rareste kombinasjonen jeg har hørt.Jepp. Høres ikke godt ut, men d er det
Bør prøve![]()
Heilt enigJepp. Høres ikke godt ut, men d er det
Bør prøve![]()
beste er visst vi har fersk loff, med hjemmelaget jordbærsyltetøy og majones. Mmmm 
Heilt enigjeg trodde det bare var min familie som spiste det
beste er visst vi har fersk loff, med hjemmelaget jordbærsyltetøy og majones. Mmmm
![]()
Godt å høre det er flere, det er jo bare innmari godtHeilt enigjeg trodde det bare var min familie som spiste det
![]()

JaSay what?? Ilag?![]()

Hvilke merker er det? Og hvorfor?Leverpostei er en bra kilde til jern. Jeg spiser mer leverpostei som gravid enn ellers. Noen få merker man bør holde seg unna.
Det er noen få leverposteier som inneholder fiskelever. Fiskelever bør man unngå. Jeg klarte ikke finne lista, mener å huske en av dem het svolværpostei, men det kan være hukommelsen som spiller meg et puss. Om det er fiskelever i leverposteien skal det stå på innholdsfortegnelsen. Årsaken er fremmedstoffer.Hvilke merker er det? Og hvorfor?
Åja, det med Svolværpostei kjenner jeg til. Spiser aldri det uansett heldigvis. Takk for svarDet er noen få leverposteier som inneholder fiskelever. Fiskelever bør man unngå. Jeg klarte ikke finne lista, mener å huske en av dem het svolværpostei, men det kan være hukommelsen som spiller meg et puss. Om det er fiskelever i leverposteien skal det stå på innholdsfortegnelsen. Årsaken er fremmedstoffer.