Jeg elsker ferskt brød, men siden magen min ikke liker det så godt spiser jeg mest rugsprø.Hva spiser du istedet for brødskive?
Jeg er ganske lei![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg elsker ferskt brød, men siden magen min ikke liker det så godt spiser jeg mest rugsprø.Hva spiser du istedet for brødskive?
Jeg er ganske lei![]()
For noen uker siden så jeg en snap hvor ei lå og spiste salami og spekeskinke under fødselen. Sånn tenkte jeg også å gjøre.![]()
...i så fall blir den liggende klar til det øyeblikket baby er ute.Det fikk ikke jeg lov til av jordmor [emoji85]
For noen uker siden så jeg en snap hvor ei lå og spiste salami og spekeskinke under fødselen. Sånn tenkte jeg også å gjøre.![]()

Jeg skal garantert ha salami og spekemat i fødebaggenHar sagt til mannen at han får pakke eit spekelår i manne-fødebaggen sin![]()

Nå fikk jeg bilder i hodet av noen som ligger og føder og knasker på et helt lår.Har sagt til mannen at han får pakke eit spekelår i manne-fødebaggen sin![]()
...i så fall blir den liggende klar til det øyeblikket baby er ute.![]()
Etter forrige fødsel fikk jeg servert to brødskiver med salami mens jordmor sydde, så jeg tipper at det er et kjent problem.![]()
Skal jaggu huske på å spørre når det nærmer seg.Jeg måtte jo spørre, kjipt å få nei [emoji85]
Fikk etter da [emoji7]
Det har eg også gjortMmmmm!
Vanligvis tar jeg en måltidserstatter shake til frokost og ofte middagsrester til lunsj.Hva spiser du istedet for brødskive?
Jeg er ganske lei![]()
Ja har spist to ganger sånn pålegg fra gilde i helgen.Spiser du roastbiff også som gravid?
Jeg fikk roastbiff på rundstykke som kurs-mat da jeg var 8 uker på vei. Ble til at jeg tenkte toxoplasmosesannsynligheten er minimal, jeg spiser den....Ja har spist to ganger sånn pålegg fra gilde i helgen.
Men prøver å kutte ut. [emoji85][emoji38]

Jordbærsyltetøy med majones?Kokt egg, eggerøre og jordbærsyltetøy med majones er det eneste som frister![]()
Det var helt klart en kombinasjon som ikke fristet megJordbærsyltetøy med majones?![]()