Pålegg?

Hva spiser du istedet for brødskive?
Jeg er ganske lei :p
Jeg elsker ferskt brød, men siden magen min ikke liker det så godt spiser jeg mest rugsprø. :)

...i så fall blir den liggende klar til det øyeblikket baby er ute. :D
Etter forrige fødsel fikk jeg servert to brødskiver med salami mens jordmor sydde, så jeg tipper at det er et kjent problem. :p

Jeg måtte jo spørre, kjipt å få nei [emoji85]

Fikk etter da [emoji7]

Liker det grønne veggis pålegget til Coop [emoji85]

Jeg hadde med fylte horn og sjokolade til fødsel. Glad jeg hadde med, for fikk ikke noe mat på sykehuset før etter ungen var født. Og i dagene etterpå var jeg kjempesulten, og da holder det ikke med to skiver fint brød med pålegg til frokost. Skal helt klart ha med mye mat denne gangen. Fryseren full av fylte horn er også genialt når man er hjemme med en unge som vil bæres hele tiden og det er vanskelig å lage mat til seg selv. Sporet kanskje litt av fra pålegg her:-)

Hva spiser du istedet for brødskive?
Jeg er ganske lei :p
Vanligvis tar jeg en måltidserstatter shake til frokost og ofte middagsrester til lunsj.

Nå er det polarbrød til frokost og brød til lunsj når jeg er i praksis. Hjemme blir det nudler til lunsj og så vente til middag

Ja har spist to ganger sånn pålegg fra gilde i helgen.

Men prøver å kutte ut. [emoji85][emoji38]
Jeg fikk roastbiff på rundstykke som kurs-mat da jeg var 8 uker på vei. Ble til at jeg tenkte toxoplasmosesannsynligheten er minimal, jeg spiser den....

Jordbærsyltetøy, brunost, baconost, avocado, eggerøre, agurk på det meste. Prøvd meg litt frem med kjøttpålegg i det siste.

Spiser brød til frokost og knekkebrød til lunsj/kvelds.

Kokt egg, eggerøre og jordbærsyltetøy med majones er det eneste som frister:hungry:

Back
Topp