Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stekte noen salamiskiver her om dagen og hadde oppå osteskive i ovnen [emoji85] Craver sånn salami, men finner ikke den kokte i butikkene![]()
Mmmmm!Hva spiser du istedet for brødskive?Er egentlig ikke så glad i brødskive men klarer egg, syltetøy, roastbiff, ost og sjokoladepålegg. [emoji85][emoji23]
Spiser du roastbiff også som gravid?Er egentlig ikke så glad i brødskive men klarer egg, syltetøy, roastbiff, ost og sjokoladepålegg. [emoji85][emoji23]
Leverpostei er en bra kilde til jern. Jeg spiser mer leverpostei som gravid enn ellers. Noen få merker man bør holde seg unna.Ser mange spiser leverpostei. Jeg tør ikke spise det, jeg.
Har lest at for stort inntak frarådes, pluss at leverpostei inneholder vit A som ikke er bra i for store mengder når man er gravid.
Og så var det et eller annet med tungmetaller.
![]()
Jeg spiste nesten aldri brød før jeg ble gravid. Til frokost spiste jeg ofte omelett, og til lunsj salat. Om jeg spiste på kvelden var det gjerne noe grønnsaker.Hva spiser du istedet for brødskive?
Jeg er ganske lei![]()
For noen uker siden så jeg en snap hvor ei lå og spiste salami og spekeskinke under fødselen. Sånn tenkte jeg også å gjøre.Egg (kokt eller stekt), skinke, ost, leverpostei, brunost.
Agurk og tomat på det meste
(Drømmer om spekemat og salamiiii)Ein tapasbuffet med masse spekemat, brie, godt brød, aioli
![]()