Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Baah! Så kjedlig...er selv avhengig av både norvegia og melk..tror ikke jeg hadde taklet å skulle klart meg utenMÅ egentlig ha Norvegia, uten den er kjøleskapet tomt uansett hvor mye pålegg vi ellers har. Men det viser seg at vesla ikke tåler melkeprotein, så da må jeg som ammende mamma holde meg unna absolutt alt som inneholder melkBortimot sluttet å spise brød etter det...leverpostei går greit dersom jeg føler for å ta meg ei skive, så da er det det nye "må ha" i vårt kjøleskap.
![]()
Var forferdelig de første par ukene, men blitt vant med det faktisk! Men er heldigvis bare en begrenset periode, så snart jeg ikke ammer lenger skal jeg hive meg over norvegiaen igjenBaah! Så kjedlig...er selv avhengig av både norvegia og melk..tror ikke jeg hadde taklet å skulle klart meg uten![]()
Da hadde jeg kommet til å kjøpt meg en stor Norvegia å goblet påVar forferdelig de første par ukene, men blitt vant med det faktisk! Men er heldigvis bare en begrenset periode, så snart jeg ikke ammer lenger skal jeg hive meg over norvegiaen igjen![]()