Pålegg

mammatil3lykketroll

Gift med forumet
Junibarna 2015
ka dåkke spise til frokost?? Eg slite sånn med ka eg ska spise for tida til frokost..spesielt pålegg...får lett halsbrann og er begynt å bli småkvalm og spy enkelte morninga igjen :( liker veldig godt speilegg,men rekker ikkje det dei to dagane eg ska på jobb..såå..tips nåken???

Eg er litt sånn att eg måå ha noe søtt til frukost..Så brunost med litt syltetøy er standar ;-)
Ellers blir det ofte havregrøt med sukker,kanel og litt bær på,trenger berre 2-3 min i mikro ;-)

Varm toast med smør og gulost, evt syltetøy hvis jeg vil ha søtt. :)

Går for det meste i hvitost her, såpass nøytralt at det ikke gir halsbrann. Men er kjedelig i lengden, gleder meg til å kunne spise hva jeg vil igjen uten å bli uggen! :)

Reker og majones her om dagen :p avslutter med Nugatti og sjokolade melk :p

Min faste frokost den siste tiden har vært 2-3 knekkebrød (wasa fiber balance) med hvitost og bringebærsyltetøy på, og et rødt eple ved siden av:)

Salat, agurk, majones, ost og skinke :)

Lager havregrøt med oppskjærte eplebiter, eller yoghurt med eple og evt. Litt appelsinbiter oppi. Så drikker jeg en kopp te. Om jeg har halsbrann, har jeg en urte-te mot halsbrann som er fin. Ofte har jeg et rundstykke med smeltet ost på ved siden av, eller toastet skive med smør.

Her går det mest i havregrøt med syltetøy på, og så spiser jeg mye havrefras med melk.

Her går det mye i frokostblanding (havregryn eller cornflakes) eller brød med gulost og agurk. Sliter også med halsbrann og synes det hjelper og ta et glass med biola til frokost:)

Har hatt dilla på gulost hele svangerskapet, så hvertfall en skive med det og så enten kaviar og egg, leverpostei eller smøreost hvis jeg vil ha noe annet :) og en stor kopp grønn te eller sjokolademelk til ;)

Her går det i musli med banan. Litt kjedelig, men funker fint :)

Jeg spiser dobbel 0% youghurt om
Morgenen.. Enten over en havregrøt tilsatt tørket aprikos, linfrø og knuste mandler.. Eller bare youghurt havregryn aprikos linfrø og mandler... Skal øke mengden nå da siden jeg tydelig vis spiser for lite

Her går det i jordbær, banan, musli og yoghurt :D Har litt craving på jordbær...

Her går det i jordbær, banan, musli og yoghurt :D Har litt craving på jordbær...
Jordbær er nam for tiden! Butikkene har fått inn ganske gode jordbær fra Nederland nå, og med vaniljeyoghurt og hjemmelagd granola er det ett festmåltid :p Men sjelden jeg spiser det til frokost, blir mest som kos på ettermiddagen, er for trøtt på morgenen til å sette skikkelig pris på slik mat ;)

Jeg spiser mye jordbær også! Det beste jeg vet nå om dagen er jordbær og blåbær med vaniljesaus på.. ellers ef også risgrøten fra toro veldig god :D med masse sukker og smør på.. ikke kanel :p hehe

Jeg er utrolig dårlig på å spise for tiden, særlig frokost. Polarbrød med jarlsbergost og krydder i ovnen, varme rundstykker med jarlsbergost elleraller helst: bare en liten kopp mer havregryn, helt tørt.

Back
Topp