Bkno5689272
Blir kjent med forumet
Hva gir dere til de små som er rundt 8 mnd, på brødskiver?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har kun prøvd makrell i tomat, og hun elsket det vil prøve noe merLeverpostei og makrell i tomat. En sjelden gang baconost om jeg er tom for de to andre.
Jeg har kun prøvd makrell i tomat, og hun elsket det vil prøve noe mer
Hvordan gir du de? Deler opp eller får hele skive?Min er alt-etende. Leverpostei tenker jeg er bra siden det har mye jern.
Hvordan gir du de? Deler opp eller får hele skive?
Hvor gammel er babyen din skal prøve med leverpostei i morgenI begynnelsen skjærte jeg opp i små biter og gav, men nå vil han helst spise selv så da skjærer jeg skiven opp i staver og gir jeg en og en som han plukker opp selv og eter. Funker veldig bra.
Hvor gammel er babyen din skal prøve med leverpostei i morgen
Hvilken type smør tar du på?Hun spiser en del forskjellig egentlig. Lar hun smake på det meste. Makrell i tomat, sprett prim, tunfiskpostei, gulost, brunost, smørost naturel og hun er glad i ristet brød med smør på. Hun har også smakt litt på kaviar, men er så vidt noe på siden det er mye salt
Hei, sniker fra mai hvilken type brød gir dere?
Og jeg lurer litt på når dere begynte å gi skive?
Hva som helst egentlig så lenge det er grovt og ikke inneholder honning eller sirup.
Begynte litt over seks måneder.
Hvilken type smør tar du på?
Hun spiser en del forskjellig egentlig. Lar hun smake på det meste. Makrell i tomat, sprett prim, tunfiskpostei, gulost, brunost, smørost naturel og hun er glad i ristet brød med smør på. Hun har også smakt litt på kaviar, men er så vidt noe på siden det er mye salt
Det tok en god stund, og er ikke alltid hum fortsatt vil ha så mye. Men det gikk bedre når jeg økte str på bitene. Smulene jeg gav I starten, brakk hun seg bare av.Får ikke min til å spise brødskiver i det hele tatt, brekker seg bare han får en bitteliten smule i munnen.
Tok det lang tid før dere fikk de små til å godta brødskiver?
Her var det og vanskelig i starten. Hun brakk seg mye. Endret og fra bittesmå biter til pinner hun fikk spise selv. Hun har blitt flinkere, men veeeldig mye havner overalt ellers enn i munnenFår ikke min til å spise brødskiver i det hele tatt, brekker seg bare han får en bitteliten smule i munnen.
Tok det lang tid før dere fikk de små til å godta brødskiver?