Pålegg på brødskiver?

Hvordan gir du de? Deler opp eller får hele skive?

I begynnelsen skjærte jeg opp i små biter og gav, men nå vil han helst spise selv så da skjærer jeg skiven opp i staver og gir jeg en og en som han plukker opp selv og eter. Funker veldig bra. :)
 
I begynnelsen skjærte jeg opp i små biter og gav, men nå vil han helst spise selv så da skjærer jeg skiven opp i staver og gir jeg en og en som han plukker opp selv og eter. Funker veldig bra. :)
Hvor gammel er babyen din :) skal prøve med leverpostei i morgen :)
 
Her går det og i staver, men mye havner alle andre steder enn i munnen :p Her har hun fått leverpostei og sprett prim. Har fått smake små biter av det meste av det jeg har på skiva også ;)
 
Hun spiser en del forskjellig egentlig. Lar hun smake på det meste. Makrell i tomat, sprett prim, tunfiskpostei, gulost, brunost, smørost naturel og hun er glad i ristet brød med smør på. Hun har også smakt litt på kaviar, men er så vidt noe på siden det er mye salt
 
Hun spiser en del forskjellig egentlig. Lar hun smake på det meste. Makrell i tomat, sprett prim, tunfiskpostei, gulost, brunost, smørost naturel og hun er glad i ristet brød med smør på. Hun har også smakt litt på kaviar, men er så vidt noe på siden det er mye salt
Hvilken type smør tar du på? :)
 
Hun spiser en del forskjellig egentlig. Lar hun smake på det meste. Makrell i tomat, sprett prim, tunfiskpostei, gulost, brunost, smørost naturel og hun er glad i ristet brød med smør på. Hun har også smakt litt på kaviar, men er så vidt noe på siden det er mye salt

Hs sa her at kaviar var bedre enn smøreoster - for det er det mer melk i (mener jeg?) men kanskje det ikke stemmer da? - har bare pånett tyynt lag kaviar jeg også
har ikke på smør heller jeg da.. siden det var salt i O:)
 
Får ikke min til å spise brødskiver i det hele tatt, brekker seg bare han får en bitteliten smule i munnen.
Tok det lang tid før dere fikk de små til å godta brødskiver?
 
Får ikke min til å spise brødskiver i det hele tatt, brekker seg bare han får en bitteliten smule i munnen.
Tok det lang tid før dere fikk de små til å godta brødskiver?
Det tok en god stund, og er ikke alltid hum fortsatt vil ha så mye. Men det gikk bedre når jeg økte str på bitene. Smulene jeg gav I starten, brakk hun seg bare av.
 
Får ikke min til å spise brødskiver i det hele tatt, brekker seg bare han får en bitteliten smule i munnen.
Tok det lang tid før dere fikk de små til å godta brødskiver?
Her var det og vanskelig i starten. Hun brakk seg mye. Endret og fra bittesmå biter til pinner hun fikk spise selv. Hun har blitt flinkere, men veeeldig mye havner overalt ellers enn i munnen ;)
 
Back
Topp