Pålegg på brødskiva

Beckymams

Just keep swimming
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Hva har dere på brødskiva til de små?

Sålangt kun gitt stabburets leverpostei her. Kan de få Prim selv om de ikke er året?

Makrell i tomat får hun ikke av meg, da må faren i såfall sørge for d.
 
Hva har dere på brødskiva til de små?

Sålangt kun gitt stabburets leverpostei her. Kan de få Prim selv om de ikke er året?

Makrell i tomat får hun ikke av meg, da må faren i såfall sørge for d.
Her gir vi leverpostei, kaviar, makrell I tomat og prim.
 
Stabburet leverpostei, sprell prim (det er den eneste med jern), tubemakrell, kokt egg, kaviar, avokado..
 
Det er over 50% sukker (karbohydrater / sukkerarter) i prim, til og med i barneversjonen Sprett fra Tine, bare så dere vet det :).
 
Jeg gir leverpostei, Sprett prim (gull med litt ekstra jern), økologisk hasselnøttsmør/peanøttsmør uten tilsatt salt. Prøver å bake brødet selv så han slipper alt det saltet i kjøpebrødet.
 
Stabburet leverpostei, sprell prim (det er den eneste med jern), tubemakrell, kokt egg, kaviar, avokado..
Hvordan gir du kokt egg. Deler i skiver og legger på skiva? Både gult og hvitt?
 
Hvordan gir du kokt egg. Deler i skiver og legger på skiva? Både gult og hvitt?
Han har fått masse egg, så her får han både hvite og plomme nå. Jeg bløtkoker det og smører et tykt lag utover brødskiva :)
 
Prim var en større slager enn leverpostei. Virker d som ihvertfall. Så vi fortsetter med litt Prim fremover, og når hun spiser mer tror jeg vi tester egg :)
 
Men mellomste brukte jeg å smøre smoothier på brødskiven.
 
Nå liker han leverpostei. Spiste en halv skive i går. :) Tenker makrell i tomat blir neste pålegg.
 
Leverpostei, syltetøy (Nora sitt med mindre sukker), skinkeost. Har også smakt sjokade, noe som virkelig falt i smak :)
 
For tiden går det i leverpostei, baconost og prim :) har gitt makrell i tomat før, ikke så stor hit, testet kaviar men det er så mye salt i så venter med den en stund.
 
Prim (sprett), makrell, smøreoster i alle varianter, leverpostei, lett syltetøyer, kun smør (uten salt).
Makrell er nok favoritten sålangt :)
 
Makrell, leverpostei, prim, kaviar og bare soft flora er pålegg hun har fått til nå. Leverpostei er best.
 
Back
Topp