Pålegg på brødskiva

Beckymams

Just keep swimming
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Hva har dere på brødskiva til de små?

Sålangt kun gitt stabburets leverpostei her. Kan de få Prim selv om de ikke er året?

Makrell i tomat får hun ikke av meg, da må faren i såfall sørge for d.

Hva har dere på brødskiva til de små?

Sålangt kun gitt stabburets leverpostei her. Kan de få Prim selv om de ikke er året?

Makrell i tomat får hun ikke av meg, da må faren i såfall sørge for d.
Her gir vi leverpostei, kaviar, makrell I tomat og prim.

Stabburet leverpostei, sprell prim (det er den eneste med jern), tubemakrell, kokt egg, kaviar, avokado..

Det er over 50% sukker (karbohydrater / sukkerarter) i prim, til og med i barneversjonen Sprett fra Tine, bare så dere vet det :).

Jeg gir leverpostei, Sprett prim (gull med litt ekstra jern), økologisk hasselnøttsmør/peanøttsmør uten tilsatt salt. Prøver å bake brødet selv så han slipper alt det saltet i kjøpebrødet.

Stabburet leverpostei, sprell prim (det er den eneste med jern), tubemakrell, kokt egg, kaviar, avokado..
Hvordan gir du kokt egg. Deler i skiver og legger på skiva? Både gult og hvitt?

Prim var en større slager enn leverpostei. Virker d som ihvertfall. Så vi fortsetter med litt Prim fremover, og når hun spiser mer tror jeg vi tester egg :)

Men mellomste brukte jeg å smøre smoothier på brødskiven.

Nå liker han leverpostei. Spiste en halv skive i går. :) Tenker makrell i tomat blir neste pålegg.

Leverpostei, syltetøy (Nora sitt med mindre sukker), skinkeost. Har også smakt sjokade, noe som virkelig falt i smak :)

For tiden går det i leverpostei, baconost og prim :) har gitt makrell i tomat før, ikke så stor hit, testet kaviar men det er så mye salt i så venter med den en stund.

Prim (sprett), makrell, smøreoster i alle varianter, leverpostei, lett syltetøyer, kun smør (uten salt).
Makrell er nok favoritten sålangt :)

Makrell, leverpostei, prim, kaviar og bare soft flora er pålegg hun har fått til nå. Leverpostei er best.

Back
Topp