Påkledning ved feber

Elva

Gift med forumet
Assistert-jentene
Julibaluba 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Hva klær har dere på barna (og dere selv) når de har feber?
Såg noen anbefalte å ta av ull i en Facebook gruppe slik at barna ikke ble for varm.

Jeg bruker ull på både gutten og meg selv om vi har feber, siden ull puster godt og transporterer fuktighet godt og fungerer like godt om man er kald eller varm
 
Bruker ull siden det er temperaturregulerende og puster. Ser tydelig på vesla at det er det hun selv synes er best å ha på seg når hun har feber også
 
Mine går gjerne rundt i pysj og lester om dem har feber.
 
Vi og bruker gjerne ull når det er feber (bruker mye ull uansett da), siden kroppstemperaturen skifter er det godt med klær som regulerer og puster godt :)
 
Her blir jenta vår så utrolig varm av ull, så har hun feber, går vi heller for tynn bomull. Merker hun blir tydelig slappere om hun blir kledd for varmt.
 
Ville aldri hatt på ull:) barnet ligger ofte i truse og en T-skjorte.
 
Ikveld fikk frøkna feber, og hun la seg i t-skjorte og bleie. Hun blir så himla varm og klam i ull:sorry:
 
Mine barn blir klamme av ull så det er ikke et alternativ. Blir ofte tynn pysj når de har feber
 
Jeg hadde aldri turt å bruke ull på barn med feber, de kan si så mye de vil at det er tempraturegulerende, jeg koker i ull om jeg har det på meg når jeg er syk så unga slipper :)
Bruker pysj eller bare trusa :)
 
Mini blir til en dam om han har på seg ull, så han bruker romslig pysj eller tynn onepiece om han er dårlig. Kronisk varmeovn som faren, så da er det bedre med noe som ikke sitter tett på. Har jeg feber, så bruker jeg joggebukse, stor tskjorte og tykke sokker. Fryser jeg tar jeg på meg en genser.
 
Jeg bruker ull påcmeg selv, frøkna er en bakerovn og får enda høyere temp av ull, så hun bruker syltynne bambusklær
 
Her blir barna klamme av ull uansett hvis de har det på seg hjemme så her går det og i pysj eller tynne klær ved feber.
 
Back
Topp