På tide med en fødselstråd her etterhvert...

Hehe, det høres ut som meg! Jeg hadde også grønne crocks, grå joggebukse og blå hettegenser eller svart cardigan. Jeg fødte også en gutt, og er "litt eldre". (Er 35). Jeg tror jeg så deg! :)
 
Hehe, det høres ut som meg! Jeg hadde også grønne crocks, grå joggebukse og blå hettegenser eller svart cardigan. Jeg fødte også en gutt, og er "litt eldre". (Er 35). Jeg tror jeg så deg! :)
Var du på mødregruppen mandag også? Merker jeg allerede har glemt detaljer, haha.. Jeg var hun lyse som kom litt seint, hvis du var der, da?
 
Var du på mødregruppen mandag også? Merker jeg allerede har glemt detaljer, haha.. Jeg var hun lyse som kom litt seint, hvis du var der, da?

Jeg var ikke med på mødregruppa mandagen. Jeg fødte natt til mandag, så jeg sov stort sett hele dagen... Men jeg var litt på utkikk etter forumjenter i kantina, siden jeg visste det skulle være flere der. Jeg tror jeg så deg. Men hukommelsen er ikke den beste. Jeg er fortsatt litt "inne i bobla" og har spurvehjerne enda....
Forresten, angående Ahus og barselhotellet: jeg elsket det, men hva er det med de stolene i kantina??! Jeg nekter å tro at jeg er den første som ha slitt med å sitte på de etter en fødsel! Mulig det er for at man ikke skal bli sittende for lenge, da!
 
Jeg var ikke med på mødregruppa mandagen. Jeg fødte natt til mandag, så jeg sov stort sett hele dagen... Men jeg var litt på utkikk etter forumjenter i kantina, siden jeg visste det skulle være flere der. Jeg tror jeg så deg. Men hukommelsen er ikke den beste. Jeg er fortsatt litt "inne i bobla" og har spurvehjerne enda....
Forresten, angående Ahus og barselhotellet: jeg elsket det, men hva er det med de stolene i kantina??! Jeg nekter å tro at jeg er den første som ha slitt med å sitte på de etter en fødsel! Mulig det er for at man ikke skal bli sittende for lenge, da!
Ha ha nei de var ikke gode. Du prøvde ikke å ty til sofaen da? Hi hi

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Ha ha nei de var ikke gode. Du prøvde ikke å ty til sofaen da? Hi hi

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hehe, jo, etterhvert la jeg jo merke til den, og tok den i bruk. Men sist jeg var der tenkte jeg aldri over at den var der, og denne gangen så jeg den ikke før andre dagen, når samboer gjorde meg oppmerksom på den! :)
 
Jeg tror du var på sykehuset når jeg fødte:p men jordmor hadde ikke lov å si noe. Hehe. Jeg var hun hysteriske dama:p haha!

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app

Hmm.. Hysteriske dama? ;) Som kom med ambulanse?
Ble innlagt 02. Fødte 04. Og dro hjem 06. i allefall :)
 
Jeg var ikke med på mødregruppa mandagen. Jeg fødte natt til mandag, så jeg sov stort sett hele dagen... Men jeg var litt på utkikk etter forumjenter i kantina, siden jeg visste det skulle være flere der. Jeg tror jeg så deg. Men hukommelsen er ikke den beste. Jeg er fortsatt litt "inne i bobla" og har spurvehjerne enda....
Forresten, angående Ahus og barselhotellet: jeg elsket det, men hva er det med de stolene i kantina??! Jeg nekter å tro at jeg er den første som ha slitt med å sitte på de etter en fødsel! Mulig det er for at man ikke skal bli sittende for lenge, da!
Haha, ja jeg tenkte også på de stolene! Gikk ikke an å sitte i!
 
En nydelig liten lillebror har kommet til verden! Etter en time på føden.. Satt hjemme på gulvet med kommende storebror å bygde lego to timer før.. Han kom på termindatoen 15.01.14. Kl 19.58. 3155 og 49.
 
Jente kom 15.01.14 (termin 11.01.14) rask men heftig fødsel ;-)
 
Gutt, 4 kg, 52 cm h.o 35 kom 17 januar erter en knalltøff fødsel!

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
 
Fødte en velskapt gutt 16.jan, termin 10.jan
 
Back
Topp