Snart•tobarnsmor
Betatt av forumet
Hehe, det høres ut som meg! Jeg hadde også grønne crocks, grå joggebukse og blå hettegenser eller svart cardigan. Jeg fødte også en gutt, og er "litt eldre". (Er 35). Jeg tror jeg så deg! 
Var du på mødregruppen mandag også? Merker jeg allerede har glemt detaljer, haha.. Jeg var hun lyse som kom litt seint, hvis du var der, da?Hehe, det høres ut som meg! Jeg hadde også grønne crocks, grå joggebukse og blå hettegenser eller svart cardigan. Jeg fødte også en gutt, og er "litt eldre". (Er 35). Jeg tror jeg så deg!![]()
he he litt av en beskrivelse. Jeg så deg hvertfallJeg var hun eldre med gutt, grønne crocs og svart joggebukse.Hva hadde du på deg?
![]()
Var du på mødregruppen mandag også? Merker jeg allerede har glemt detaljer, haha.. Jeg var hun lyse som kom litt seint, hvis du var der, da?
Ha ha nei de var ikke gode. Du prøvde ikke å ty til sofaen da? Hi hiJeg var ikke med på mødregruppa mandagen. Jeg fødte natt til mandag, så jeg sov stort sett hele dagen... Men jeg var litt på utkikk etter forumjenter i kantina, siden jeg visste det skulle være flere der. Jeg tror jeg så deg. Men hukommelsen er ikke den beste. Jeg er fortsatt litt "inne i bobla" og har spurvehjerne enda....
Forresten, angående Ahus og barselhotellet: jeg elsket det, men hva er det med de stolene i kantina??! Jeg nekter å tro at jeg er den første som ha slitt med å sitte på de etter en fødsel! Mulig det er for at man ikke skal bli sittende for lenge, da!
Ha ha nei de var ikke gode. Du prøvde ikke å ty til sofaen da? Hi hi
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg tror du var på sykehuset når jeg fødtemen jordmor hadde ikke lov å si noe. Hehe. Jeg var hun hysteriske dama
haha!
Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
Haha, ja jeg tenkte også på de stolene! Gikk ikke an å sitte i!Jeg var ikke med på mødregruppa mandagen. Jeg fødte natt til mandag, så jeg sov stort sett hele dagen... Men jeg var litt på utkikk etter forumjenter i kantina, siden jeg visste det skulle være flere der. Jeg tror jeg så deg. Men hukommelsen er ikke den beste. Jeg er fortsatt litt "inne i bobla" og har spurvehjerne enda....
Forresten, angående Ahus og barselhotellet: jeg elsket det, men hva er det med de stolene i kantina??! Jeg nekter å tro at jeg er den første som ha slitt med å sitte på de etter en fødsel! Mulig det er for at man ikke skal bli sittende for lenge, da!
GratulererHipp hurra verdens fineste lillebror kom 15.01.14 kl 1335. 3414 og 50 cm. Drømmefødsel
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hmm.. Hysteriske dama?Som kom med ambulanse?
Ble innlagt 02. Fødte 04. Og dro hjem 06. i allefall![]()