På sykehuset

Tvillingmamma91

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Da er vi på sykehuset med Miley Hadde feber, men fy faen det er det værste jeg har vært med på. Hu var helt stiv, og ikke noe kontakt å få, rant blod fra munn og var blå, og bevisstløs. Må bli her over natten
 
Å herregud... Så skummelt! Har de noen mistanker om hva det er? Tror jeg hadde fått helt panikk. :(
 
Men blodet da? Hadde hun bitt seg i munnen? Håper det går bra med henne!
 
Å herregud så skummelt :/ Godt det "bare" var feberkramper!
 
Feberkramper "bare" heldigvis helt ufarlig, men ser brutalt ut. Jeg trodde vi mista henne i kveld !

Aldri vært borti. Så det ser så brutalt ut altså? Huff, godt det ikke er farlig.
Hvordan går det med henne idag?
 
Aldri vært borti. Så det ser så brutalt ut altså? Huff, godt det ikke er farlig.
Hvordan går det med henne idag?
Ja det gjør det tydeligvis, jeg kjente det ikke igjen. For de anfallene jeg har lest om har ungene rista og øynene rulla, men det skjedde ikke her

Vært fin i dag :)
 
Nei fy så ekkelt :( eg hadde nok blitt rimelig hysterisk trur eg.. Men godt å lese at ho er bedre no❤️
Jeg trodde jeg skulle bli det å, men rakk aldri å reagere noe særlig. Var bare å få ringt 113, og høre på hva de sa, så kom ambulansen og da kom hu til seg selv. Og gråt, da viste jeg at det gikk bra. Så var det prøver å ditt og datt
 
Uff, så ekkelt! Godt det ikke var noe verre enn feberkramper.
 
Jeg trodde jeg skulle bli det å, men rakk aldri å reagere noe særlig. Var bare å få ringt 113, og høre på hva de sa, så kom ambulansen og da kom hu til seg selv. Og gråt, da viste jeg at det gikk bra. Så var det prøver å ditt og datt
Nei, rekker vel kanskje ikkje å tenke så masse når slikt skjer (heldigvis får ein sei) går på autopilot da.
Korleis er formen henna no då? ❤️
 
Back
Topp