På skiva

Ost, røkt kalkun, leverpostei m/majones og hjemmelaget jordbærsyltetøy m/banan. :p

Ååååh, da skal jeg saumfare noen butikker der jeg jobber, her hadde de nemlig ikke! Takk for tips! Haha, liker at min craving denne gangen er nøtte. .. sikkert fordi jeg ikke får tak i det ;-)
Det smaker sikkert ikke noe godt når du først finner det :p

Er ganske kvalm, så lite som frister! Men en dag på jobb, så fikk jeg sånn akutt lyst på kaviar... Har aldri smakt det, og kan ikke fordra lukten! Men...godt bossdunken sto rett ved siden av, for å si det sånn! Mange unger som lurte på hvorfor jeg spydde i bosset!:p

De dagene jeg faktisk har fått i meg noe mat har jeg spist brødskive med kalkunkorv eller salami og agurk. Er veldig vanskelig å finne noe som frister for tiden! Spesielt når jeg har vært så mye kvalm og matlysten er på bunn. Nå kjenner jeg at kalkunkorv ikke smaker godt lengre, så må vel finne meg noe "nytt" pålegg jeg kan klare å få i meg.

Jeg må innrømme at jeg Spiser en del salami fra gilde med majones.. Ellers går det i skinkeost, leverpostei og jordbærsyltetøy.

Angående salami, så er jeg jo helt sykt kvalm, så jeg er i grunn glad bare jeg får noei meg.. så får det bare være om man egentlig ikke skal spise det..

Banan eller kremost naturell med avokado og kyllingfilet. Nam nam :-)

Bringebærsyltetøy med jarlsberg! Eller jarlsberg (må være jarlsberg :-p) med tomat. Nå fikk jeg litt uventet skikkelig lyst på makrell i tomat, så får vel gi det et forsøk!

Spiser masse leverpostei og drikker juice til, prøver å være føre var mtp jernopptaket - ligger vanligvis i nedre deler av hva som er normalt. Ellers har jeg fått skikkelig dilla på hvitost de siste dagene, og oliventapenade.

Har også skikkelig lyst på havregryn med melk + bær oppå, vanligvis det jeg spiser til frokost. Men av en eller annen grunn så kaster jeg opp hver gang jeg spiser det etter at jeg ble gravid. Prøvde meg forrige uke, for da hadde jeg slutta å være så uggen så tenkte det ville gå bra. Spiste 2 skjeer, og ble kjempedårlig og hang over doskåla en god stund. Så må vel bare holde meg unna :p

Har fått dilla på greddost.. Ikke det sunneste, men såå godt ;)
Ellers går det i leverpostei med majones, eller lett servelat.
Og iskald skummet melk <3

Skinke med agurk og tomat, egg og kaviar, eller brunost pg jordbærsylte, makrell i tomat (en stor boks på to skiver så er tykke lag) er det som går mest av her :)

Nå går det i brødskive med gräddost og smør eller brunost og smør.

Takler ikke havregrøt eller frokostblanding som jeg spiste til vanlig før jeg ble gravid :p

Back
Topp