Real
Gift med forumet
Å ja-nøtte er godt det!!!Godt å se at så mange spiser brunost/gulost/smøreost, det er det eneste jeg vil ha. Og nøtte, men det finner jeg ikke NOE sted, så har måtte tatt til takke med hapå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å ja-nøtte er godt det!!!Godt å se at så mange spiser brunost/gulost/smøreost, det er det eneste jeg vil ha. Og nøtte, men det finner jeg ikke NOE sted, så har måtte tatt til takke med hapå.
Si i fra hvis du finner det :-DÅ ja-nøtte er godt det!!!
Vi kjøper nøtte på Coop x-tra, coop obs og rema 1000Si i fra hvis du finner det :-D
Ååååh, da skal jeg saumfare noen butikker der jeg jobber, her hadde de nemlig ikke! Takk for tips! Haha, liker at min craving denne gangen er nøtte. .. sikkert fordi jeg ikke får tak i det ;-)Vi kjøper nøtte på Coop x-tra, coop obs og rema 1000![]()
Det smaker sikkert ikke noe godt når du først finner detÅåååh, da skal jeg saumfare noen butikker der jeg jobber, her hadde de nemlig ikke! Takk for tips! Haha, liker at min craving denne gangen er nøtte. .. sikkert fordi jeg ikke får tak i det ;-)
Joda, nøtte er alltid godt :-D har bare ikke spist det på mange år, og nå har jeg kjempelyst på det og kinopopkorn...Det smaker sikkert ikke noe godt når du først finner det![]()
Samme her, går nesten kun i knekkebrød med brunostKnekkebrød med brunost her. Er ikke så mye annet som frister. Savner gullsalami da.....