På skiva

Favorittene for tiden er smør & most jordbærsyltetøy, leverpostei m/paprika & agurk, ost & skinke eller ost & kaviar.

Skinke og eggesalat, prim, ost, nugatti(!), skinke agurk og paprika ...

I følge min mor bør gravide spise leverpostei med rødbeter for da får de masse jern og c vitaminer som
Hjelper på jern opptaket :)

Har spist knekke brød den siste tiden. Men når eg leste denne tråden så blir det brød til kvelds :p haha skal koke meg egg og ha på :)

Går mye brunost og jordbærsylte, eller skinke med agurk og tomat på :) klarer ikke ting som lukter veldig.. Skal prøve med hardkokte egg på til kvelds, for å få litt protein :)

Skinke med agurk og tomat (fungerer ikke uten agurk og tomat!! Hehe...), kokt egg med majones og tomat eller Nutella/Nugatti/Sjokade!

Knekkebrød med brunost her. Er ikke så mye annet som frister. Savner gullsalami da.....

Jeg er også ganske så matlei. Nå går det I kaviarmix og baconost på tube. Ellers spiser jeg litt plommer og nektariner, samt det samboeren setter foran meg når han mener jeg må spise noe

Leverpostei med agurk, hvitost og skinkeost! Ikke mye variasjon, men er det som funker nå i verste kvalmen :( Går mye knekkebrød da, ikke så mye brødskiver. I morgen tror jeg at jeg skal prøve med på havregrøt med melk og syltetøy til frokost.

Rista brød med kokt skinke, ost og tomat eller rista brød med makrell i tomat eller leverpostei.

Godt å se at så mange spiser brunost/gulost/smøreost, det er det eneste jeg vil ha. Og nøtte, men det finner jeg ikke NOE sted, så har måtte tatt til takke med hapå.

Back
Topp