På`n igjen???!!

Nurket79

Elsker forumet
Åhhh...nå måtte jeg bare på do å kaste opp!!! Det er det verste jeg vet!

Var ganske dårlig i begynnelsen av svangerskapet...frem til uke 12. Etter det har jeg vært litt kvalm innimellom, men ikke kastet opp MEN de siste dagene har jeg vært ganske kvalm igjen, og nå måtte jeg bare gå å kaste opp!

Er det noen som vet om det er "farlig"...)
(høres ganske dumt ut igjen, men blir litt bekymret siden formen har vært ganske fin i lang periode).

Om det kan være noe galt...siden kvalmen og oppkasten er tilbaken??

Håper på raskt svar!!!
 
Må vel si at jeg blir en smule påvirket av det jeg leser her inne på BV og kan bli litt "tullete" i hodet av det[&:][:D].
Tar lissom flere signaler og tegn, som nå når jeg har begynt å bli kvalm igjen og SPY, som kanskje et tegn på svangerskapsforgiftning osv osv....[&:] Sånn unødvendige bekymringer har jeg hatt ganske mange av tidligere i svangerskapet, og syntes jeg har blitt flinkere til å ikke bekymre meg[:D].
Tenker lissom det værste når "ting" skjer med kroppen...

(men skal til legen på onsdag på kontroll, så kan spørre han da og...)

Men takk for svarene dere har gitt meg foreløpig....
 
Dette er ikke farlig!!
Eller, du må passe på at du ikke mister for mye væske, da må du til legen med en gang!
Selv kastet jeg opp under begge svangerskapene så mye at jeg måtte på sykehuset begge gangene, ike for barnet sin skyd, men min. Der lå jeg ca 1.5 mnd...Så dette vet jeg.
Men jeg har fått to friske, friske barn, og lillegutt veide 4,2 kilo ved fødsel, så han hadde vel tatt alt jeg hadde..-...
Lykke til , dette vil gå bra!!
 
off kvalme er det verste [:'(]
kan jo bare være du er dårlig idag. håper det [:)]
 
uff..kvalme er ikke godt :(
Jeg har heldighvis sluppet unna... får håpe det går fort over for din del:)
Lykke til :)
 
Back
Topp