På kornet:-)

Jeg digger Småfolk, og blir å handle mer av det når ungene går tomme for klær (akkurat nå har de uforskammet mye i gjeldende størrelse begge to :eek:)
http://www.epleskrinet.no/manufacturers/katvig
Likte Albababy godt også
http://www.epleskrinet.no/manufacturers/albababy
Ja, jeg liker også både Albababy, Småfolk, Ida T, Katvig, TiljaMid osv. Men det er jo litt dyrere, OG man finner det ikke i butikk så når jeg er ute på shopping blir det som oftest kjedebutikkene vi handler i ;) Men Hermine har mye fra alle de merkene også ;)

Ja, jeg liker også både Albababy, Småfolk, Ida T, Katvig, TiljaMid osv. Men det er jo litt dyrere, OG man finner det ikke i butikk så når jeg er ute på shopping blir det som oftest kjedebutikkene vi handler i ;) Men Hermine har mye fra alle de merkene også ;)
Ja de er fine :D
Jeg er glad i å handle på nett jeg da =)

ja, jeg har jo forsåvidt ikke sett så mye på klær til større barn der, bare til småtroll ;)

Hehe nei, kansje ikke så rart..gjorde ikke det jeg heller...og gjør det vel ikke nå heller :P holder meg til de str vi trenger og evt et hakk større :)

Jeg tenkte Eskil skulle bidra og, men han har bare på seg blått i dag :-p
Men T sparer til langt hår, så han kan bidra om en stund :-p
Haha, ustrategisk dag å fotograferes på da :p

Gutten til søs har også hatt langt hår i flere år, men nå er han blitt svømmer og da ble det så upraktisk ;)

Hun kledde den bodyn godt:-)

Jeg måtte klippe av penna på tegnebordet til nasse, hun klikka helt over at den satt fast:D
Hahaha, kanskje jeg skal gjøre det samme, for Hermine har tegnebrettet på det lille bordet sitt med plutselig går hun...mens hun holder penna i hånda og da blir det et fryktelig rabalder :p ;)

Hahaha, kanskje jeg skal gjøre det samme, for Hermine har tegnebrettet på det lille bordet sitt med plutselig går hun...mens hun holder penna i hånda og da blir det et fryktelig rabalder :p ;)

Hehehe, ser det for meg:D

Hun kledde den bodyn godt:-)

Jeg måtte klippe av penna på tegnebordet til nasse, hun klikka helt over at den satt fast:D

Hahah Liana tegnet fint i 10min, før hun gikk oppå tegnebrettet og begynte å hoppe på den :eek::P men hun var mest interessert i den greia som fjerner tegningen, for den bråker :P :)

Hahah Liana tegnet fint i 10min, før hun gikk oppå tegnebrettet og begynte å hoppe på den :eek::p men hun var mest interessert i den greia som fjerner tegningen, for den bråker :p :)

Den liker nasse også, samt å prøve å drepe brettet ved å delje løs med penna:p

Hahah Liana tegnet fint i 10min, før hun gikk oppå tegnebrettet og begynte å hoppe på den :eek::p men hun var mest interessert i den greia som fjerner tegningen, for den bråker :p :)
vi øver masse på å ikke hoppe på brettet :P ;) Går bedre når vi har det på bordet! ;)

vi øver masse på å ikke hoppe på brettet :P ;) Går bedre når vi har det på bordet! ;)

Haha ja må nok øve på det her å :P jeg så at det går an å henge den opp på veggen.. men tenker at det kansje blir litt vanskelig å tegne på den da?

Haha ja må nok øve på det her å :p jeg så at det går an å henge den opp på veggen.. men tenker at det kansje blir litt vanskelig å tegne på den da?
jeg tenker at det er en dårlig idè om du vil kutte NED på tegninga på veggen med ordentlig blyant :P ;)

Back
Topp