På hvilket ivf forsøk ble dere gravide?

Andre, men første forsøk ble avbrutt pga for liten dose så fikk ingen egg :)

5 forsøk måtte til før spiren satt første gangen. Gutt født november 2014.
Første søskenforsøk ble vi også gravid, men måtte avbryte uke 19 pga alvorlige misdannelser hos foster.

Etter 3 uttak og 3 innsett ble vi gravide med et fryseegg :) Var en laaaang prosess, tok 2 år fra første møte med Riksen til vi lyktes. Hadde sikkert 7-8 avbrutte forsøk pga at kroppen min responderte så dårlig på medisinene. Da vi ble gravide fikk jeg lov å prøve i naturlig syklus. Det er mer pes for klinikken, da det ikke lar seg styre på samme måten som når man bruker medisiner til å styre syklusen, men var bedre for kroppen min! :)

Når jeg tenker tilbake skjønner jeg ikke at vi klarte å komme oss igjennom alle nedturene, men det gjorde vi altså - og nå er det nesten "glemt"! Lille snuppa i magen er 26 uker og sparker hardt as we speak :Heartpink

1 forsøk ble alle lagt på frys, så dyrket vi til blastocyst og satte inn ett egg og det satt :)
Når jeg var på 12 uker kontroll så hadde den lille i magen åpen buk så alt av tarmer og nyrer og hele pakka var på utsiden av kroppen! Så måtte ta medisinsk abort når jeg var 11+6. Veldig spent på neste forsøk, ett egg igjen i frys og da bruker vi det! Håper bare den klorer seg fast !!:)

Gikk på tredje til meg :) og ingen egg på frys på noen av forsøkene!

Gikk på første forsøk og første innsetting:) Har 4 egg på frys som venter på at vi skal i gang med søskenforsøk. Har en fantastisk gutt på 16 mnd nå!;)

1. satt på 1.ferskforsøk, 2.satt på 1.tinforsøk (hadde ikke uttak for søskenforsøk, bare eskimoer fra første runde på 1.barn)

Ble gravid første forsøk men 5 innsett:)

Vi har 3 ICSI og 2 frys bak oss. Ble gravid nå på 2.frys :)

Herlighet for en herlig tråd og fantastisk oppmuntrende svar:hello2

Jeg er igang med mitt aller første forsøk, og hadde inntrykk av at omtrent ingen fikk det til på første. Fikk litt klump i halsen og sommerfugler i magen av å lese svarene, da flertallet har fått det til på første:happy: Gratulerer så mye!

Jeg skal til første ul om et par timer, er sykt spent på hva som blir "dommen" blir:nailbiting:

første uttak, andre innsett :)
begge var frys siden jeg ble overstimulert og fikk 2 2dagersegg og 5 blasto til frys :)
første innsett endte med SA, andre innsett er nå ei lita prinsesse som ligger å sover :D

Her gikk det på første forsøk.
Egg ble fryst ned og satt inn i naturlig syklus ettersom jeg ble overstimulert av hormonbehandlingen..
er nå 34+3 :)

Vi ble gravide ved første forsøk. Er kun 4 uker på vei så har ikke vært på noe kontroll enda. Skal på første kontroll 2. Januar. Håper og krysser alt jeg har på at alt går vår vei!

Jeg ble gravid på innsett nr 3, det siste egget i frysen på forsøk nr 1. Denne mistet jeg dessverre, men så begynte det å klaffe! 1. innsett Forsøk nr 2 ble en nyyyydelig gutt og så nå ble jeg gravid med det eneste fryseegget, sønnen vår sin " tvilling" nå på søskenforsøket.

Håper vi kommer i mål med det, TUL om 1 uke!

Hvis vi gjør det, så føler jeg at vi er griseheldig midt i alt uhellet det er å være ufrivillig barnløse.
Når vi er ferdig med IVF skal jeg ikke ofre det en tanke mer! Man skal jammen utnytte tiden til å være lykkelig og ikke dvele ved det vanskelige som endelig er forbi,

Er min livsfilosofi :love7

Jeg er gravid på første forsøk, har en hjemmelagd på 10 år (fra tidligere forhold). Har vært kjempe fornøyd med ivf-seksjonen på Riksen:-) Har PCOS.

Ble gravid på #1ICSI - endte i SA.
Ble gravid på #2ICSI - er nå 7+0 og hjertet slår, det så vi på TUL i dag :)

Back
Topp