På hvilket ivf forsøk ble dere gravide?

På vårt tredje ferskforsøk❤️ 14 uker i morgen :)
 
Første barnet: 1. Forsøk
Andre barnet: 1 negativt frys, 2 negative fersk, lyktes så på fjerde innsetting (frys).
Tredje barnet: 1 negativt frys. Så uttak med
totalfrys, gravid på første innsetting etter det.

Totalt 7 innsettinger for tre barn :)
 
1. forsøk, andre innsett.

Edit:
Fikk 1 barn på første frys og eneggede tvillinger på 5. og siste fryseforsøk. Alle fra samme ferskforsøk.
 
Last edited:
5 ferskforsøk, 7 innsett!

Ble gravid også på 3 ferskforsøk/5innsett men mistet i uke 7

Nå er jeg (forhåpentligvis) 9 uker... håper den sitter nu [emoji4]
 
Ble gravid på 4. ferskforsøk (8. innsett) [emoji4]

Ble også gravid, men mistet 4+4 på innsett nr. 2 som var ett fryseforsøk. Og en kjemisk på innsett nr. 6, som også var ett fryseforsøk.
 
Etter to år med resultatløs ivf behandling gikk vi for adopsjon. Adopsjonsprosessen var altså i gang, men vi måtte bare blir ferdig med ivf-prosessen. Vi hadde tre egg på frys og ikke noe håp om at det skulle gå, men jeg klarte ikke å bare la eggene ligge og til sist kastet. Alle forsøk tidligere; 3 fersk + mange fryseforsøk viste null uttelling på blodprøvene og g-testene. Men, ett av eggene overlevde og ble satt inn: det er verdens beste lille 3 åring i dag.
Når det først løsnet for oss, har vi faktisk klart å lage ei lillesøster helt på egenhånd også. Samt, blitt gravid nå - men, det endte dessverre i en ma. Så fra ufrivillig barnløs til to små i en fei :happy:
 
Etter to år med resultatløs ivf behandling gikk vi for adopsjon. Adopsjonsprosessen var altså i gang, men vi måtte bare blir ferdig med ivf-prosessen. Vi hadde tre egg på frys og ikke noe håp om at det skulle gå, men jeg klarte ikke å bare la eggene ligge og til sist kastet. Alle forsøk tidligere; 3 fersk + mange fryseforsøk viste null uttelling på blodprøvene og g-testene. Men, ett av eggene overlevde og ble satt inn: det er verdens beste lille 3 åring i dag.
Når det først løsnet for oss, har vi faktisk klart å lage ei lillesøster helt på egenhånd også. Samt, blitt gravid nå - men, det endte dessverre i en ma. Så fra ufrivillig barnløs til to små i en fei :happy:
Så fantastisk med to små[emoji173] trist med MA, håper du blir gravid igjen [emoji173]
 
Så fantastisk med to små[emoji173] trist med MA, håper du blir gravid igjen [emoji173]

Ja, vi føler oss utrolig heldige som har fått disse to hjertegullene:Heartred Det er rart med det, den lille i magen hadde ikke vært der lenge før ma'en var en realitet, men jeg hadde allerede begynt å glede meg stort til alt som skulle skje. Krysser fingrene for en ny spire snart :)
 
2. forsøk. Men er bare 3+5 foreløpig da. Aldri vært gravid før.
 
1. forsøk og første innsett :) 4+4 idag :)
 
1. forsøk. 16 egg ut, bare ett overlevde, men det holdt til verdens nydeligste gutt på snart 2

Ble gravid på første søskenforsøk, som var en inseminasjon, men mistet i MA 6+4.

Håper det blir ivf og en liten bror eller søster ved neste forsøk :)
 
Det jeg skrev om i mitt forrige innlegg endte dessverre i SA. Nå er jeg gravid 6+1 igjen med mitt 3. IVF forsøk, som foreløpig ser veldig bra ut:)
 
4 ICSI :)
 
#2 IVF (ingen på frys)
 
Back
Topp