På hvilket ivf forsøk ble dere gravide?

Vår nr 1 er født uten assistert, kun på medisin. Nr to ble til på første ferskforsøk. Er nå i uke 20 med nr. 3. Da hadde vi to mislykkede fryseforsøk med embryo fra samme forsøk som kommende storesøster, men lyktes på første fersk etter det :) Takknemlig!!
 
Har bare hatt frys pga overstimulering. Ble gravid på første innsett, men mistet 4+6. Ble gravid igjen på andre innsett, 18+1 i dag og håper alt går bra :)
 
Barn nr. 1: To avbrutte på grunn av ingen egg som delte seg slik de skulle. Gikk deretter på 1. fullførte ferskforsøk
Barn nr.2: Negativ frys fra barn nr.1 - Negativ 1.ferskforsøk. Gikk på 1.fryseforsøk
Barn nr.3: Negativ frys fra barn nr.2. Gikk nå på første ferskforsøk. Tidlig enda da, er 3+9 ;)

Veldig takknemlig for å ha fått hjelp. <3
 
Så motiverende lesning for ei som har fått beskjed om at det kun er 5 % sjanse for oss å klare det på egenhånd, og bør komme i gang med IVF-karusellen :)
 
Vi hadde tre innsett, to fersk og en frys, alle negative. Hadde ufrivillig pause i prøvinga pga gjentatte halsbetennelser, og endte med å ta mandlene. planen var nytt fryseforsøk etter operasjonen og rekonvalesensen. Ble gravid av oss sjøl før vi rakk fryseforsøket!
 
Ble gravid på første ferskforsøk og første frys fra samme uttak.
 
Ble gravid på innsett 2, 3 og 4. Nr 2 og 3 endte i sa og exu, men 4. ser ut til å holde hele veien. 22 uker nå ❤️
 
2. forsøk/uttak, 6. innsett :happy: 16 uker nå, så det bør vel går bra. Hadde to kjemiske før dette.

Har fortsatt 3 blastocyster igjen på frys fra 1. forsøk, så mulig jeg hadde blitt gravid på én av dem, hvis vi ikke hadde vært så utålmodige og tatt nytt uttak. Det blir spennende å se ved søskenforsøk. I så fall vil den yngste være unnfanget før den eldste :p
 
Har hatt 3 ivf forsøk og et frys uten å bli gravid. Ble veldig uventet gravid på naturlig vis 5 år etter sist forsøk :Heartred
 
Har hatt 3 ivf forsøk og et frys uten å bli gravid. Ble veldig uventet gravid på naturlig vis 5 år etter sist forsøk :Heartred

Det er jo kjempe bra! Gratulerer ❤️❤️
 
1. forsøk: Gravid på 1. innsett (jente født feb 2018)

2. forsøk: Gravid på 1. innsett (lillesøster kommer om 3-4 uker)

Vi har vært veldig heldige synes jeg :)
 
Last edited:
For en oppløftende tråd!
Kjenner det kribler i magen av håp og sommerfugler når jeg leser her :love017
 
Gikk på første forsøk hvis spira blir værende, er foreløpig kun 11+4 ❤️
 
For en nydelig tråd! Vi skal snart i gang, og hadde mentalt innstilt meg på at dette kan bli vanskelig ut fra statistikken, men denne lesningen løftet meg ❤️
 
Med første ble jeg gravid på 3 opplegging, men 5 stimulering. Et forsøk ble avlyst pga for sen stimulering og derfor var det to egg som tok føringen. En opplegging ble avlyst grunnet myke egg, dårlig syklus akkurat den mnd iflg legene. Jeg har normalt rikelig med god kvalitets egg.
Fikk en datter da på 3 opplegging.

Prøvde 3 ganger til da hun var 1,5 år ca, men alle negative test.
Hadde ikke egg på frys, så måtte hente ut hver gang.

Prøvde igjen nå, endel år siden sist. Ble gravid i første forsøk, men også overstimulert med innleggelse på sykehus. Mistet desverre i uke 6.

Vi hadde fantastisk flotte blastocyst er dette forsøket, også på frys. Vi fikk derfor et fryseforsøk etter å ha hatt en normal mens etter MA. Ble gravid og er nå 10+6!

Dvs at jeg har hentet ut egg 8 ganger...
 
Har hatt ett egguttak; fikk 6 på frys + 1 fersk satt inn. Ikke klaff på første forsøk.
2. innsett, frys resulterte i graviditet, men mistet i uke 7.
3. innsett frys - også gravid, og er nå i uke 11 (10+4) så håper dette holder løpet ut :Heartred
 
Barn nr1 ble til ved første forsøk. Barn nr 2 prøver vi på nå. Har to avbrutte forsøk, håper det går på forsøk nå i juni
 
Back
Topp