Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper ikke det skjer noe sånt på en stund ennåDet er jo ofte et tegn på at kroppen gjør seg klar til fødsel. Her er det motsatt![]()
Samme her, 6 1/2 uke igjen, han trenger ikke å komme heeelt enda...Håper ikke det skjer noe sånt på en stund ennåBare at kroppen liker å være tidlig ute med forberedelsene. Hehe. Har jo fem uker igjen!
![]()
Forgje svangerskap var der helt likt hos meg, mye på do fra uke 33 ca, hun kom i uke 39+2Håper ikke det skjer noe sånt på en stund ennåBare at kroppen liker å være tidlig ute med forberedelsene. Hehe. Har jo fem uker igjen!
![]()
Bedre å gå sånn her i litt over en måned, enn at det stopper helt oppForgje svangerskap var der helt likt hos meg, mye på do fra uke 33 ca, hun kom i uke 39+2så regner med det er likt nå
fortsatt 6 uker igjen så han kan holde seg inne en stund til
![]()
Jeg har fem og en halv uke igjen, så synes at det kan drøye littJa! Uke 36 nåmen har vært inne og googlet ting som "tegn på fødsel, tegn på modning" osv typ daglig den siste uken. Kjempespent! Også gleder jeg meg til å få tilbake restene av kroppen min, heeh.
Håper dette være et tegn på modning ...
Hehe, skjønte detJa, er nok best at de holder seg inne et par uker til, desembernurkene![]()
Det var mest på spøk altså, men jeg føler meg jo litt som en ballong sprengt til bristepunktet og har fått kjenne på en del ondter jeg tidligere aldri har vært borti![]()
Ikke santHer er ikke to dager like hva gjelder avføringsvaner.Uansett tror jeg det er utrolig vanskelig å si noe om modningstegn som fører til fødsel innen kort tid. Husker fra sist termingruppe at noen snakka om modningstegn to måneder før fødselen og gikk maks over, mens hos andre starta fødselen som lyn fra klar himmel. Så utrolig vanskelig å si.
![]()