Ovitrelle testing

Ja stemmer !! Har tidligere brukt de fra babyplan. Har spart en babyplan test som jeg har tenkte å bruke i morgen for å sammenligne med de fra idag tidlig. Kjøpte sånn 10pk fra metode også høres helt psycho ut. Hahaha
Ja, bare husk at metode gir veldig mye svakere utslag enn babyplan, bare så du ikke blir stressa nå! Å få 1-2 uker på 10 dpo er bra! Nå trenger du egentlig ikke teste mer før du skal ta hcg. Når er det egentlig?

Haha ja lite dilemma der har det den 23, hører til spiren.

Jaaa hadde jeg ikke sett at testene hadde blitt så svake før de ble sterkere igjen hadde jeg ikke klart å tenke at det muligens er graviditet. Har hørt så mange skrekkhistorier kommer selv til å teste hver dag frem til test dato, og føler ikke det er ekte før blodprøven
23 ja! Bor du i nærheten av en Furst? Bare å dra innom en furst å ta blodprøve uten rekvisisjon! Bedre det enn å holde på med de strimlene!

23 ja! Bor du i nærheten av en Furst? Bare å dra innom en furst å ta blodprøve uten rekvisisjon! Bedre det enn å holde på med de strimlene!
Ååååå takk for at du sa ifra ang testene !! Tenker du blodprøve nå liksom? En liten funfact jeg besvimer nærmest hver gang jeg tar blodprøve

Ååååå takk for at du sa ifra ang testene !! Tenker du blodprøve nå liksom? En liten funfact jeg besvimer nærmest hver gang jeg tar blodprøve
Hehe huff da. Ja, jeg ville tatt en onsdag, fredag også den ordinære på mandag, men jeg er veldig opptatt av tidlig hcg stigning etc da. Det predikerer i stor del svangerskapet videre. Men holder å ta fre og man, får mye info av det! Men også bare testdato da. Det er jo det de fleste gjør :)

Hehe huff da. Ja, jeg ville tatt en onsdag, fredag også den ordinære på mandag, men jeg er veldig opptatt av tidlig hcg stigning etc da. Det predikerer i stor del svangerskapet videre. Men holder å ta fre og man, får mye info av det! Men også bare testdato da. Det er jo det de fleste gjør :)
Tror jeg skal ta en på fredag blir fortsatt sprø av å lese av testene.

Vedlegg

• IMG_9090.jpeg
    IMG_9090.jpeg
    2,2 MB · Visninger: 20
  • IMG_9089.jpeg
    IMG_9089.jpeg
    3,3 MB · Visninger: 21
Tror jeg skal ta en på fredag blir fortsatt sprø av å lese av testene.
Ja jeg ble bare stressa av testene, hadde nesten ingen stigning på testene og hcg gikk fra 47 - 180! Så la bort testene og tok hcg istedenfor.
Du må gi deg på topp! Du er gravid, kos deg med det. Legg bort testene også tar du blodprøve på fredag og mandag :)

Klarte ikke la vær. Tok en til idag føler litt indre ro med å se at det er økning på testene også. Fikk flere av babyplan sine i posten heldigvis !!
Ja jeg ble bare stressa av testene, hadde nesten ingen stigning på testene og hcg gikk fra 47 - 180! Så la bort testene og tok hcg istedenfor.
Du må gi deg på topp! Du er gravid, kos deg med det. Legg bort testene også tar du blodprøve på fredag og mandag :)
Har du tatt clearblue digital?

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    912,5 KB · Visninger: 24
Klarte ikke la vær. Tok en til idag føler litt indre ro med å se at det er økning på testene også. Fikk flere av babyplan sine i posten heldigvis !!

Har du tatt clearblue digital?
Jaaaaa!!! Og det er nå du skal gi deg! På topp!!
Jeg tok clearblue digital, men bare på 10 dpo for å være sikker på at streken jeg så var graviditet. De 2-3, 3-3 gir bare fake trygghet uansett. Fikk engang 2-3 da jeg hadde 50 i hcg bare, så stoler ikke på de. Sett mange her som får de veldig tidlig.

Jaaaaa!!! Og det er nå du skal gi deg! På topp!!
Jeg tok clearblue digital, men bare på 10 dpo for å være sikker på at streken jeg så var graviditet. De 2-3, 3-3 gir bare fake trygghet uansett. Fikk engang 2-3 da jeg hadde 50 i hcg bare, så stoler ikke på de. Sett mange her som får de veldig tidlig.
Takk for at du sa ifra. Hadde tenkt å teste med clearblue denne uka igjen for å sammenligne da dropper vi det !!!!

Øverste er tatt nå de to under tidligere idag. Merker at det slår ut bedre på kveldene. Men ser en økning av hcg som gir meg håp om at det går riktig vei ❤️

Vedlegg

• IMG_9197.jpeg
    IMG_9197.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 9
Hurra! Ikke så rart det er høyere på kveldene, da har det jo gått enda mer tid :)
Jaaa er vel logisk helt sykt å se at det faktisk er positive tester. Føles uvirkelig

Back
Topp