Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er den sterkere? Litt vanskelig å se. Jeg ville tatt en litt senere i dag ogsåOh det hadde jeg aldri klart !!
Tok en test til. Gått akkurat 5min før jeg tok bildet. Den øverste er nyeste
Yeah!! Det må jo være babystrek!!!Merker at når jeg tar tester med første morgenurin så slår det ikke ut like bra sikkert fordi jeg drikker mye før jeg sover. Tok en ny test 2t etterpå og den ser mye sterkere ut
Wow, da er du flink! Men får du positiv 12 dpo er det jo umulig at det er ovitrielle da
Merker at når jeg tar tester med første morgenurin så slår det ikke ut like bra sikkert fordi jeg drikker mye før jeg sover. Tok en ny test 2t etterpå og den ser mye sterkere ut
Haha så ikke at det var ett mønster før i dag ææææ klarer ikke å la vær å tenke at det faktisk er babystreeeeek !!Jeg fikk også alltid sterkere på urin etter morgenurin
Taaaakkkk!! herregud du må oppdatere når du først tester. Har brukt opp 20 tester hittil, tror nok det er lurest vente for har kjent på en berg og dalbane men vet jeg hadde blitt kokooooo av å ikke teste.Er bare så redd for å få en svaaak strek og da blir jeg helt koko
Denne er jo tydelig sterkere enn igår, da er det iallefall ikke ovitrelle Gratulerer!
En runde testet jeg ikke før kvelden 11 dpo og den var da helt blank og jeg visste det var over. Synes det var litt vondt at all skuffelsen hang på en test og at jo lengre jeg ventet jo mer hadde jeg bygget opp håpet.Er bare så redd for å få en svaaak strek og da blir jeg helt koko
Denne er jo tydelig sterkere enn igår, da er det iallefall ikke ovitrelle Gratulerer!
Hvis du tar flere må du legge ut de også!!!Haha så ikke at det var ett mønster før i dag ææææ klarer ikke å la vær å tenke at det faktisk er babystreeeeek !!
Taaaakkkk!! herregud du må oppdatere når du først tester. Har brukt opp 20 tester hittil, tror nok det er lurest vente for har kjent på en berg og dalbane men vet jeg hadde blitt kokooooo av å ikke teste.
En runde testet jeg ikke før kvelden 11 dpo og den var da helt blank og jeg visste det var over. Synes det var litt vondt at all skuffelsen hang på en test og at jo lengre jeg ventet jo mer hadde jeg bygget opp håpet.
Men har også opplevd å bli lurt ved å teste tidlig, ovitrielle streker som kommer og går. Falske positive er absolutt det verste!!
JaaaaaaaKlarte ikke holde meg tok ny test (måtte kjøpe flere brukt opp alt ) turte å ta digital
Er det metode den strimmelen?Klarte ikke holde meg tok ny test (måtte kjøpe flere brukt opp alt ) turte å ta digital
Ja stemmer !! Har tidligere brukt de fra babyplan. Har spart en babyplan test som jeg har tenkte å bruke i morgen for å sammenligne med de fra idag tidlig. Kjøpte sånn 10pk fra metode også høres helt psycho ut. HahahaEr det metode den strimmelen?
Fuullt forståelig, det er slitsomt sitte sammenligne og teste ukontrollert Når har du testdag??Skal gjøre det! Vet hvordan du har det, har vært prøver lenge og testet tidlig i lang tid, men jeg blir så obsessed av de testene at det er ikke bra
Huff ja, det er et skikkelig slag i magen. Derfor må jeg vente til 14 dpo, for da kommer hvertfall mensen dagen etter og jeg kan starte med blanke ark! Burde bare gjort som man gjorde før i tiden, teste hvis mensen var en uke eller to for sen
Fuullt forståelig, det er slitsomt sitte sammenligne og teste ukontrollert Når har du testdag??
Haha ja lite dilemma der har det den 23, hører til spiren.Egentlig ikke før 26.12 da Porsgrunn har testdag ganske sent. Men vil gjerne vite om jeg kan drikke vin i jula eller ikke, så det er uaktuelt å vente til det. Hva med deg?
Jaaa hadde jeg ikke sett at testene hadde blitt så svake før de ble sterkere igjen hadde jeg ikke klart å tenke at det muligens er graviditet. Har hørt så mange skrekkhistorier kommer selv til å teste hver dag frem til test dato, og føler ikke det er ekte før blodprøven3 forsøket testet ikke ovitrelle ut før 12 dpo. Mens 4 forsøket var den ute på 8dpo og 9dpo var det strek igjen. Turte ikke å håpe så brukte flere hundre kroner på tester i ca 1 uke helt til eg fikk bekreftet på hcg at eg faktisk va gravid. Ovitrelle e noe herk. Men ser jo kjempe bra ut dette, og at CB slår ut tyder på at det har gått denne gangen for deg