Ovitrelle testing

Minnie

Betatt av forumet
Hadde insett for to dager siden av 5dagers blasto. Tok eggløsningssprøyten 3desember. Hvor lenge tar det før testene er negative/ ekte positive hilsen en som har stacket opp 40 tester. Eneste som får tiden til å gå litt er testinga

Vet det er idiotisk og kanskje dumt mtp man får håp/ eller det blir feil men føler det er min måte å bearbeide alt på.

Hadde insett for to dager siden av 5dagers blasto. Tok eggløsningssprøyten 3desember. Hvor lenge tar det før testene er negative/ ekte positive hilsen en som har stacket opp 40 tester. Eneste som får tiden til å gå litt er testinga

Vet det er idiotisk og kanskje dumt mtp man får håp/ eller det blir feil men føler det er min måte å bearbeide alt på.
Ovitrielle skal være ute av kroppen etter 10 dager, dvs de fleste positive tester 9 dpo og utover er graviditet. Men jeg har fått skyggestreker helt til 11/12 dpo

Du kan jo starte å teste i morgen når du er 8 dpo, da får du kanskje en falsk positiv, men så ser du jo om streken blir sterkere eller svakere 9 og 10,dpo. Er den blank i morgen så vet du jo om en evt strek på 9 dpo er graviditet eller ikke.

Fortsatt positive tester er 4dp5dt idag.

Vedlegg

• IMG_9030.png
    IMG_9030.png
    4,8 MB · Visninger: 30
Nederste er fra idag tidlig. Øverste er fra ikveld de er litt sterkere enn igår men tørr ikke å håpe på noe helt enda

@Minnie Det er tidlig enda og ovitrelle kan fortsatt gi strek, så du får vente og se an til i morgen/tirsdag før du er sikker tror jeg!

Kan du legge ut hele testrekka di i rekkefølge? :joyful:

@Minnie Det er tidlig enda og ovitrelle kan fortsatt gi strek, så du får vente og se an til i morgen/tirsdag før du er sikker tror jeg!

Kan du legge ut hele testrekka di i rekkefølge? :joyful:
Jeg har tatt såpass mange at jeg ikke har oversikt lenger så kastet alle

Oh klarer ikke slutte teste. Øverste er siste jeg har tatt ikveld. De to andre er også fra idag.

Vedlegg

• IMG_9049.jpeg
    IMG_9049.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 28
Jeg må si dette ser veldig lovende ut :)
Æææ håper det !! Føler meg skikkelig kvalm, kjenner på stikkinger på sidene kan sikkert være pga progesteron… kjenner på så mye fordi ønsket er så høyt

Det er jo alltid litt skummelt med ovitrielle, jeg har også alltid tatt det og fått mange skyggestreker, så jeg skjønner du ikke slipper jubelen løs så tidlig. Men, jeg synes den ser sterkere ut enn en skyggestrek og at den blir sterkere i løpet av dagen er jo et veldig godt tegn! Gleder meg til å se testen din i morgen tidlig!!

oh det er akkurat det jeg kjenner på nå! Skal oppdatere her i morgen ❤️

Oh klarer ikke slutte teste. Øverste er siste jeg har tatt ikveld. De to andre er også fra idag.

Syns jo den ser enda sterkere ut nå enn tidligere i dag!:pompus: Jeg blir så usikker selv av å teste ut Ovitrelle, blir litt koko av det..:hilarious: Krysser fingrene for mer tydelig svar i morgen!

Back
Topp