Ovitrelle..hjelp!

Den gjør ikke noe vondt (syntes ihvertfall ikke jeg) det er ikke noe å grue seg for. Pust godt før du setter den inn også bare ; DO IT! Dette går helt supert! Masse lykke til[;)]

Den gjør ikke noe vondt, dette klarer du.
Lykke til. [:)]

ORIGINAL: ElinR

1 time igjen, kjempenervøs jeg [&:][:(]

Lykke til, ElinR.
Gjør ikke vondt. Lover. [:)]

Jenter el-sprøyta gjør ikke vondt å sette, men du må regne med at iallefall Pregnyl kan svi littegrann etterpå, men det går fort over. Dette står vel på også dersom jeg ikke husker feil, når det gjelder Pregnyl så pass på at det er romtemperatur og press væsken sakte inn med en jevn sprut da går det kjempebra. Litt tykkere spiss en Purgonpennen, men ikke noe problem for det. Det gjeldersikkert begge to tror jeg.

Elin du hvet hva du skal gjøre nå, ellers så har du mulighet for siste spørsmål nå, husk ta det ut av kjøleskapet ca. 1 time før, det er vel kanskje nå?

ORIGINAL: * Bobbo *

1 time igjen, kjempenervøs jeg [&:][:(]

Lykke til, ElinR.
Gjør ikke vondt. Lover. [:)]

men jeg skal ha en annen sprøyte enn miss sunshine da,,,pregnyl...skal blande den selv...[&:]

Å sorry, ekke helt med. [&:]
Masse lykke til. Sikker på at det går bra. [:)]

Greit Elin, da har du iallefall god tid på deg til å manne deg opp, he he 15 min å blande sprøyta på, da har du god tid til å ta noen skikkelige magasug ogYoga før du starter opp og setter den også. Lykke til da vennen, fortell meg hvordan det gikk når du har satt den.

åssen gikk d med deg da miss sunshine ?? for meg gikk d greit å sette den men var litt ubehagelig etterpå..fortsatt litt ubehagelig sånn innimellom..føler meg litt småkvalm jeg. men gla d er over da [:)]

Elin Småkvalm?????? var du nærvøs da du satt den eller er det pga at det svir litt?

Det gikk veldig bra med meg også. Sambo måtte såklart sette den, han har satt alle de andre også. Pysa ja...[&:]

Den var ikke vond i hele tatt, kjente bare stikket litt mer enn med Gonal-f. Godt å ha det unnagjort[:)]

ORIGINAL: MissSunshine

Det gikk veldig bra med meg også. Sambo måtte såklart sette den, han har satt alle de andre også. Pysa ja...[&:]

Den var ikke vond i hele tatt, kjente bare stikket litt mer enn med Gonal-f. Godt å ha det unnagjort[:)]

Det var jo flott da at nå er du klar for mandagen. Det var siste sprøyta for deg, kan tenke meg at du synes det var deilig. Ovitrelle er nok litt greier å ha med å gjøre enn pregnyl har jeg hørt, det er ingen som har fortalt meg at den svir etter at den har blitt satt, men det er sikkert forskjellig fra person til person også.

Så flinke dere har vært. [:)] 
MissSunshine; samboer måtte sette den på meg også når vi holdt på. Litt pysete der jeg og. [&:] 

Men da var siste sprøyta satt og dere er klare for mandagen.
Masse lykke til.

ORIGINAL: twinanne
Det var jo flott da at nå er du klar for mandagen. Det var siste sprøyta for deg, kan tenke meg at du synes det var deilig. Ovitrelle er nok litt greier å ha med å gjøre enn pregnyl har jeg hørt, det er ingen som har fortalt meg at den svir etter at den har blitt satt, men det er sikkert forskjellig fra person til person også.

Jupp, deilig at det var siste sprøyta! Og ikke minst deilig å ikke ta mer spray, den savner jeg IKKE[:)]

Jeg synes iallefall Ovitrellen var utrolig grei, og glad jeg slapp å blande noe selv også. Lurer på hvorfor noen får den og andre Pregnyl jeg...

ORIGINAL: smygel 78

flink var du elinR og missshunshine[:D]

skal ta min siste sprøyte i morgen jeg og

ønsker dere lykke til i morgen[:D] krysserfingrene for dere

Tusen takk[:)] Og masse lykke til til deg i morgen, blir deilig med siste sprøyte unnagjort!

Smygel, tenk på det snart er det over for deg også, og så er det snart ruging pågang, lykke til med el-sprøyta i morgen kveld.

ORIGINAL: * Bobbo *

Så flinke dere har vært. [:)] 
MissSunshine; samboer måtte sette den på meg også når vi holdt på. Litt pysete der jeg og. [&:] 

Hihi, det er godt å høre at jeg ikke er alene[:)]

jeg har satt alle sprøytene selv[8D]

men mannen min blanda el-sprøyta for meg da [;)]

Tøffe jenta[:)]

Back
Topp