MissSunshine
Betatt av forumet
Jeg skal sette el-sprøyta i kveld (Ovitrelle), og har hørt at denne er VOND! Stemmer dette?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ElinR
ORIGINAL: * Bobbo *
1 time igjen, kjempenervøs jeg [&:][:(]
Lykke til, ElinR.
Gjør ikke vondt. Lover. [:)]
åssen gikk d med deg da miss sunshine ?? for meg gikk d greit å sette den men var litt ubehagelig etterpå..fortsatt litt ubehagelig sånn innimellom..føler meg litt småkvalm jeg. men gla d er over da [:)]
ORIGINAL: MissSunshine
Det gikk veldig bra med meg også. Sambo måtte såklart sette den, han har satt alle de andre også. Pysa ja...[&:]
Den var ikke vond i hele tatt, kjente bare stikket litt mer enn med Gonal-f. Godt å ha det unnagjort[:)]
ORIGINAL: twinanne
Det var jo flott da at nå er du klar for mandagen. Det var siste sprøyta for deg, kan tenke meg at du synes det var deilig. Ovitrelle er nok litt greier å ha med å gjøre enn pregnyl har jeg hørt, det er ingen som har fortalt meg at den svir etter at den har blitt satt, men det er sikkert forskjellig fra person til person også.
ORIGINAL: smygel 78
flink var du elinR og missshunshine[:D]
skal ta min siste sprøyte i morgen jeg og
ønsker dere lykke til i morgen[:D] krysserfingrene for dere
ORIGINAL: * Bobbo *
Så flinke dere har vært. [:)]
MissSunshine; samboer måtte sette den på meg også når vi holdt på. Litt pysete der jeg og. [&:]
jeg har satt alle sprøytene selv[8D]