overvektige bruder

Malleleo

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
planen er at jeg skal gå ned til 70-80 kg til jeg gifter meg om 1 år og 5 mnd. da vil d si et gjennomsnitt på 0,3 i uka[:)] og vi starta livsstilsendringen leenge før vi ble forlova.
Men jeg lurer på hvordan bruder på 80-120 kg ser ut i brudekjole jeg[:D] sikker på at dere var smashing altså, men det er jo gøy og se bilder!

edit: jeg er 168 cm høy

Kommer jo heelt an på høyde og vektfordeling. Jeg veier 80 kg, og ikke søren om jeg hadde trykka meg nedi en brudekjole! [8D]
Menhar man vekta jevnt fordelt på kroppen, og gjerne er litt høyere enn 160 cm, ser man nok kjempefin ut! [;)]

Jeg er 180cm høy og var 95 kg når jeg gifta meg. Nydelig var jeg. [:)] Man må bare finne den rette kjolen [;)]

Jeg har ikke bilder på dataen lengre, men det ligger noen bilder her da.. Det er en hjemmeside, ikke blogg.. [8D]

http://www.etliteglimt.com/32575754

ORIGINAL: alice_

Kommer jo heelt an på høyde og vektfordeling. Jeg veier 80 kg, og ikke søren om jeg hadde trykka meg nedi en brudekjole! [8D]
Menhar man vekta jevnt fordelt på kroppen, og gjerne er litt høyere enn 160 cm, ser man nok kjempefin ut! [;)]
nettopp. 80kg er ikke mye om man er 175 høy og har det fint fordelt.

ORIGINAL: HanneHM

Jeg har ikke bilder på dataen lengre, men det ligger noen bilder her da.. Det er en hjemmeside, ikke blogg.. [8D]

du var jo nydelig, og så ikke et gram overektig ut i mine øyne da[:)][8D]

ORIGINAL: Renate Røverdatter

Ikke qoute[:D]

NYYDELIG! hvor kjøpte du kjolen din?

ORIGINAL: Mrs Lutz

ORIGINAL: alice_

nettopp. 80kg er ikke mye om man er 175 høy og har det fint fordelt.

Jeg er 95 kg og 173 cm høy.. men ingen tror jeg er over 80 kg.. Så har det vel kanskje griet fordelt da.. Når jeg kommer ned på 75-80 kg komme rjeg til å se smashing ut.. *drømme drømme*

ORIGINAL: Malleleo

ORIGINAL: HanneHM

du var jo nydelig, og så ikke et gram overektig ut i mine øyne da[:)][8D]

Tusen takk!!

Der var jeg mellom 85-90 kg kanskje mer og.. Og 170 cm.

ikke kjolen jeg brukte då, men det var den jeg skulle bruke (korsettet passet ikke då jeg ble gravid), men sånn ser en på 110 kg ut:

Jeg hadde samme kjolen som Sanka. En fantastisk kjole. Jeg syns jeg tok meg godt ut tiltross for mine 105kg...
Kjolen er forresten til salg for 1000 kr[8D]

Sånn så jeg ut.  Kjolen er til salgs [;)]
Er 166 cm høy. [:)]

Beklager stort bilde [:'(][:@][&:] Veide vel rundt 85 kg, 168 cm høy
Edit: siden folk forteller prisen kan jeg jo fortelle hva jeg betalte, betalte vel 80 dollar [;)][:)]

Jeg var rundt 85 kilo tror jeg - og er 169cm lang

*poff*

ORIGINAL: trusa

Så utrolig nydelig du var, Fuglen. Vakker kjole også!

*rødme* takk. Var utrolig fornøyd med kjolen ihvertfall. Kjøpte den på ebay, og den ble sydd etter mine mål. Satt som et skudd [:)][:)]

Fortalte samtlige gjester i bryllupet prisen på kjolen [8|][8|]

Fuglen: RÅÅÅÅÅÅLEKKER kjole :D :D : D

ORIGINAL: Fuglen

Så utrolig nydelig du var, Fuglen. Vakker kjole også!

*rødme* takk. Var utrolig fornøyd med kjolen ihvertfall. Kjøpte den på ebay, og den ble sydd etter mine mål. Satt som et skudd [:)][:)]

Fortalte samtlige gjester i bryllupet prisen på kjolen [8|][8|]

Hehe. Så bra da! Hadde egentlig en liten plan om å bestille på nettet jeg også, men da jeg prøvde kjoler for noen uker siden så var det stooor forskjell på hva som så bra ut og ikke, selv om kjolene så tilsynelatende like ut. Så jeg falt pladask for en i salongen og kjøpte der gitt. Men vi bestemte oss for å gifte oss for et par uker siden bare, så følte ikke jeg hadde tid til å bestille noe fra internett for så at det ikke passet.

Er jo litt "risky" å kjøpe på nett. Men jeg var rimelig tidlig ute, så hadde hatt mulighet til å kjøpe i butikk om jeg ikke ble fornøyd med kjolen. Brukte endel timer på å se på bilder av kjoler på nett før jeg bestilte kjolen (og var veldig bevisst på hva som passet min kropp). Også er det ikke alle selgerne/skredderne som er like flinke der ute. Det viktigste er jo at man blir fornøyd [:)]

95 kg her og syns ikke jeg ser så verst ut [8D][8|] å ja er 171 cm jeg da... 

Back
Topp