overvektige bruder

ORIGINAL: forvirretmor

ORIGINAL: HanneHM

Jeg har ikke bilder på dataen lengre, men det ligger noen bilder her da.. Det er en hjemmeside, ikke blogg.. [8D]

http://www.etliteglimt.com/32575754
Herregud Hanne!Du er så pen!!

Og der kom det en liten gledeståre!! [:)]
Så snill du er!!

Så mange vakre bruder vi har i Norge da... [:D]

ORIGINAL: forvirretmor

Jeg har ikke bilder på dataen lengre, men det ligger noen bilder her da.. Det er en hjemmeside, ikke blogg.. [8D]

http://www.etliteglimt.com/32575754
Herregud Hanne!Du er så pen!!

Og der kom det en liten gledeståre!! [:)]
Så snill du er!!

Så mange vakre bruder vi har i Norge da... [:D]
Har alltid synes du er flott jeg,og du var en nyyydelig brud![:)]Kjempe flott!

ORIGINAL: Anni81

ORIGINAL: Sicily

Jeg er 1.65 m høy og et tresifret antall kilo:

Nydelig! Den kjolen kledde deg veldig godt, ville aldri tippa at vekta di viser tre siffer!! [:-]

Det er det heldigvis så og si ingen som gjetter eller tror på uten brudekjole heller. [8D]

ORIGINAL: Sicily

Jeg er 1.65 m høy og et tresifret antall kilo:

Nydelig du var Hadde aldri tippet at du veide et tresifret antall kilo altså.

Resten av dere var også kjempenydelige[:D]

Å, så mange vakre bruder!!!! Selv klarte jeg målet mitt og gikk ned 20 kg før bryllupet. Var veldig tynn den dagen. Varte ikke så lenge, dessverre og røk fullstendig til H etter svangerskapene. I dag veier jeg over 30 kg mer enn jeg gjorde da.

ORIGINAL: MiLfYwAy

ORIGINAL: Mammapostei!

ikkje quote! Det av dei andre forsvinn snart! :)

Så nyyydelig du er!!

Tusen takk! [:)]

ORIGINAL: Fuglen

Beklager stort bilde [:'(][:@][&:] Veide vel rundt 85 kg, 168 cm høy
Edit: siden folk forteller prisen kan jeg jo fortelle hva jeg betalte, betalte vel 80 dollar [;)][:)]

Denne kjolen var helt nyyyydelig, du og da selvfølgelig som er inni den!

men jeg må si asså, at HERREGUD så mange nydelige bruder!!!!!! Jeg sitter faktisk å griner jeg fordi jeg veier litt over 80kg og er 164cm, trodde ALDRI jeg kunne finne en kjole jeg ikke så ut som en klump inni, men det går jo faktisk an ser jeg!!!! <-- happy tears!!!!

Fyyy søren så nydelige dere var i kjolen deres, ALLE sammen faktisk!!!!!!

ORIGINAL: Sanka

Var 85 kg da og er 165 cm

Den kjolen var nydelig, og du kledde den veldig godt[:)]

ORIGINAL: Nnem

ORIGINAL: *lykkeligst*

Jeg er 180cm høy og var 95 kg når jeg gifta meg. Nydelig var jeg. [:)] Man må bare finne den rette kjolen [;)]

Den er den vekta jeg sikter til når jeg er ferdig med slankinging min. Kan jeg spørre hvilken str du brukte?

Eh, det husker jeg ikke. Men den henger nede i boden, så jeg kan sjekke etter jeg har lagt barn [:)] Send meg en pm, så husker jeg det kanskje å [:D]

nydelige alle sammen, og det kommer du også til å være på bryllupsdagen mallelo! Du er jo smashings nå også!

Og mammapostei, nyyydelig kjole!!
(og jeg vet hvem du er)

ORIGINAL: Pannekaka

DU E SÅ FINE MAMMAPOSTEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så mange fine bruder[:)]

Herregud så fantastisk fine dere var! Alle sammen! Ville aldri ha sett på dere som overvektige! [:)]

Så fantastisk vakre dere er!! Kledde kjolene veldig godt også, alle sammen![:D]

Mange nydelige bruder og kjoler her!!! [:)]

dette er av meg da vi giftet oss, bilde av bilde
da veide jeg rundt 140kg og 160cm

Her er jeg på den store dagen[:)] Ca 3 mnd etter jeg fikk datteren min, veide bortimot 100 kg her og er ca 179cm høy... Kjolen er fra agape.

Så utrolig mange flotte bruder det var i denne tråden[:D] Dere ser jo smashing ut alle sammen!

ORIGINAL: Malleleo

planen er at jeg skal gå ned til 70-80 kg til jeg gifter meg om 1 år og 5 mnd. da vil d si et gjennomsnitt på 0,3 i uka[:)] og vi starta livsstilsendringen leenge før vi ble forlova.
Men jeg lurer på hvordan bruder på 80-120 kg ser ut i brudekjole jeg[:D] sikker på at dere var smashing altså, men det er jo gøy og se bilder!

edit: jeg er 168 cm høy

Du kommer til å se kjempefin ut uansett malleleo[:)] Du er vakker som du er!

Back
Topp