Overvekt..

Jeg må sette meg opp et mål til jul !! helst før jul.. Gjerne til dåpen....
Kanskje vi skulla startet en motivasjons gruppe her inne eller noe slikt når den tid kommer :)
Det syns jeg vi må få til :) Lettere å få til noe med støtte fra fler som er i samme situasjon!

Jeg er veldig med på dette. Trenger at flere drar i samme retning! Det er enklest å få inn gode rutiner det året man går hjemme. Jeg var alt for sløv sist, så denne gangen skal jeg være flinkere!

Eg har hatt så mye bekkensmerter siden uke 15, at aktivitetsnivået mitt har gått helt ned. Dvs jeg har lagt på meg mye. Jeg har vel tilsammen gått opp 13-14 kg.
Siste ukene har jeg fått paralgin forte, som gjør at jeg har klart å bevege meg mer, så det hjelper nok litt på:-)
Kjempeklar for en gruppe ! :-D

Eg har hatt så mye bekkensmerter siden uke 15, at aktivitetsnivået mitt har gått helt ned. Dvs jeg har lagt på meg mye. Jeg har vel tilsammen gått opp 13-14 kg.
Siste ukene har jeg fått paralgin forte, som gjør at jeg har klart å bevege meg mer, så det hjelper nok litt på:-)
Kjempeklar for en gruppe ! :-D

Så kjedelig at du sliter med bekkenet! Da stopper alt seg :/ Men med motivasjonen på topp kan vel det meste fikses til høsten :))

Så bra at du er i fin form :) Jeg har også ekstra oppfølging, men det er på grunn av blodtrykket.

Jeg har også bestemt meg for å gjøre noe med vekta etter fødsel og amming! Har jobbet med saken en stund, og klarte heldigvis å gå ned litt før jeg ble gravid. Vi har snakket litt om å danne oss en gruppe her, der vi kan støtte og motivere hverandre :)

Så flott at det kommer ei gruppe !! Men jeg kunne tenkt meg noen her i området som er overvektig å slm man kan trene sammen med.. ikke bare typen liksom... jeg har fått beskjed om at jeg får operasjon om jeg vil men har bestemt meg for å prøve en gang til selv først.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Håper jeg kan være med i motivasjonsgruppen etter fødsel, selvom jeg hører til i september. (8.sept har jeg termin, så kan jo havne her også.) er uke 28+2, og er på -10,5 kg hittil. Har vært plaget med ekstrem kvalme, som nå er avløst av bekkenplager, så er spent på om jeg går opp nå de siste ukene:)

Sliter selv med bekkenet nå så jeg har egentlig helt gitt opp å passe vekten og spiser det jeg vil. Går garantert opp av det, men kjenner at jeg er mer motivert å ta kampen etter at babyen er født. Gruppe høres bra ut, hvor i landet bor dere hen?

Sliter selv med bekkenet nå så jeg har egentlig helt gitt opp å passe vekten og spiser det jeg vil. Går garantert opp av det, men kjenner at jeg er mer motivert å ta kampen etter at babyen er født. Gruppe høres bra ut, hvor i landet bor dere hen?

signerer denne.

Bor i Trondheim jeg iallefall :)

Sniker litt:-)
Jeg var heller ikke lett mens jeg gikk gravid, men det gikk helt fint, gikk ikke opp noe nevneverdig og barnet veide heller ikke særlig mye.
Tenker på å prøve å få nr 2 nå, men har enda ikke klart å gå ned noe særlig.

Jeg bor også i tr.heim:-)

Jeg er bergenser, med store kroppslige renovasjonsplaner til høsten/vinteren ;)
Nå bruker jeg all min tid på å glede meg til min vakreste lille skal komme <3 herregud for en lykke..

Jeg bor på Kapp :)

Hva spiser dere til middag?
Jeg føler meg matlei, og trenger tips.

Jeg bor på Kapp :)

Hva spiser dere til middag?
Jeg føler meg matlei, og trenger tips.

Jeg er også matlei for tida... og orker iallefall ikke lage så mye selv..
Men i dag tror jeg at jeg blir servert gratinerte tacotubs med salat, noe vi ikke har hatt på leeenge :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp