Rossinbolla
Elsker forumet
Det syns jeg vi må få tilJeg må sette meg opp et mål til jul !! helst før jul.. Gjerne til dåpen....
Kanskje vi skulla startet en motivasjons gruppe her inne eller noe slikt når den tid kommer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det syns jeg vi må få tilJeg må sette meg opp et mål til jul !! helst før jul.. Gjerne til dåpen....
Kanskje vi skulla startet en motivasjons gruppe her inne eller noe slikt når den tid kommer![]()
Eg har hatt så mye bekkensmerter siden uke 15, at aktivitetsnivået mitt har gått helt ned. Dvs jeg har lagt på meg mye. Jeg har vel tilsammen gått opp 13-14 kg.
Siste ukene har jeg fått paralgin forte, som gjør at jeg har klart å bevege meg mer, så det hjelper nok litt på
Kjempeklar for en gruppe ! :-D
Så bra at du er i fin formJeg har også ekstra oppfølging, men det er på grunn av blodtrykket.
Jeg har også bestemt meg for å gjøre noe med vekta etter fødsel og amming! Har jobbet med saken en stund, og klarte heldigvis å gå ned litt før jeg ble gravid. Vi har snakket litt om å danne oss en gruppe her, der vi kan støtte og motivere hverandre![]()
Sliter selv med bekkenet nå så jeg har egentlig helt gitt opp å passe vekten og spiser det jeg vil. Går garantert opp av det, men kjenner at jeg er mer motivert å ta kampen etter at babyen er født. Gruppe høres bra ut, hvor i landet bor dere hen?
For en bra ideJeg må sette meg opp et mål til jul !! helst før jul.. Gjerne til dåpen....

Jeg bor på Kapp![]()
Hva spiser dere til middag?
Jeg føler meg matlei, og trenger tips.