Har en baby som ofte blir overtrøtt på dagtid. Har dere noen tips om hvordan man får roet han ned? Hvis han sovner begynner han å gråte med en gang vi legger han ned.
Tips? ;-)
Tips? ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har pleid å legge vår lille i vogna eller bygge en liten borg rundt henne hvor hun sover. Det gjør at hun føler seg trygg. Men jeg syns også det Renatiii sier virker smart: Å sette en varmeflaske ved barnet (ha kanskje dyna i mellom slik at det ikke er for varmt) for babyer reagerer fort på temperaturforskjeller. Er derfor de våkner så lett av å bli tatt av klærne på o.l.
Jeg pleier også å amme (eller gi smokk, hvis hun hadde tatt det) for å roe henne ned eller å gå tur med henne i bæresjal eller vogna. Bevegelse gjør underverker!
Lykke til i hvert fall. Og hvis du kommer med bedre løsninger, må du si fra.![]()
Bæresjal/bæresele er helt fantastisk! Da får de nærhet og varme samtidig som man kan gjøre andre ting og avlaste rygg/skuldreburde være flinkere til å bruke selen inne. Bruker min stort sett på tur, men han sovner alltid
![]()
Hvilken sele har du?![]()